AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Hei! Har noen spm som jeg håper noen kan svare på. jeg gikk ut i mammapermisjon for snart et år siden, og én måned etter fødsel tok jeg fabrevet på arbeidsplassen. Jeg leverte ikke inn papirene før nå nylig, rett etter at jeg var tilbake i jobb igjen. Har hørt at man skal få betalt som fagarbeider fra dagen man har bestått, pluss minus noen andre små faktorer. Og at jeg i mitt tilfelle ville få etterbetalt nå som jeg har levert inn alt. Det virker som at det ikke stemmer, for jeg har ikke fått etterbetalt noe. Er jeg helt på bærtur når jeg tenker at jeg burde få det? Jeg har riktignok vært i permisjon, men skal det ha noe å si? Anonymkode: 938a2...c0a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Du får nok ikke etterbetalt når du ikke har vært i jobb. NAV dekker foreldrepermisjonen din, på bakgrunn av opptjente foreldrepenger (evt. refunderer til arbeidsgiver også lønner de deg som vanlig) Anonymkode: ff32c...9d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå