AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Jeg arvet en reiseseng til barnet mitt på 1+ år, noe som var helt topp. Men, den er så utrolig vanskelig å få opp og ned at jeg kvier meg skikkelig for å bruke den. Prøvde den her hjemme, og fikk med ren flaks opp 3 av 4 sider, hvor jeg måtte gi opp den siste. Mannen fikk den opp, men det var bare av flaks sa han og. Så vurderer å bare kjøpe en ny. Er det noen som har tips til en reiseseng som er enkel og grei å få opp og ned, og som ikke koster alt for mye? 🙂 Anonymkode: c4f83...dc4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Jeg tror alle er like vanskelige å få opp. Se på YouTube. For eksempel: https://m.youtube.com/watch?v=8IFceatr44A en må kunne trikset Anonymkode: 8667f...ebc
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Vi arvet også. De vi arvet av sa det var litt tilfeldig om det gikk lett eller det ikke gikk. Samme med samboer i starten, men så fant han ut at rekkefølgen man gjorde ting var avgjørende! Etter at han fant ut det har det ikke vært noe problem. Så prøv og se om du kan finne en bruksanvisning/video og legg merke til hvilken rekkefølge det gjøres. Anonymkode: 16849...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Takk for tips, skal sjekke ut noen filmer 🙂 Anonymkode: c4f83...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå