AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Livet som singel alenemor er jammen fet betalt fikk jeg høre for mange år siden. Tja, plutselig satt man der selv med to barn ganske store, nesten tenåring. 100% jobb, og ikke bare en ekstra jobb men to for å få ting til å gå rundt. jeg er bekymret for økte matvarepriser, renta, strømpriser osv. Må man virkelig være to stk i dag for å klare seg økonomisk? Kjenner denne alenetilværelsen sliter ganske hardt på helsa. Vært alene nå i 2,5 år Anonymkode: 03e5f...2d6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Finn deg en mann da Anonymkode: 1a1be...f8c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Spørs jo hvor man bor og hva man betaler i huslån, hvilke utgifter man har i henhold til barnehage/sfo, fritidsaktiviteter osv. Jeg er ikke alene, men vi har et hus som vi kan klare å betjene alene dersom det skulle skje et brudd eller den ene skulle falle fra. Er heldigvis i fra et lite tettsted ca 1 times tid utenfor Oslo og her er prisene levelige. Min mann "bodde seg ihjel" da han eide leilighet sentralt før vi flyttet sammen til mitt hjemsted. Er det muligheter for å ta noe mer utdannelse å få bedre jobb? Selv er jeg sykepleier, og det jeg tjener ekstra godt på nå er ekstravakter, vi får 200% for ekstravakter i en periode nå, samt jeg utløser ofte 100% overtid. Jobber natt, så har grei lønn i utgangspunktet. Du kan jo sjekke ut hvilke banker og refinansiere boliglån, leier du kan du jo vurdere å flytte til en billigere bolig. Sjekke ut annen strømleverandør Bytte bil i en billigere bil, kjøpe first price eller prima ( billigere produkter) kjøpe brukte ting via finn, selge unna ting man ikke trenger på finn osv. Mange små grep som kan gjøre ting bedre. Men ja, samfunnet er jo virkelig lagt opp til at man skal være to. Anonymkode: 368c4...6bf
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 for tiden føles det ikke akkurat som om vi går en lysende fremtid i møte nei, det skal være sant. La oss bare håpe på at krigen og dermed sanksjonene snart er over slik at vi ikke må leve med knapphet av diverse råvarer i lengre tid. Det store stygge Stagflasjonsdyret står ellers rett rundt neste hjørne Anonymkode: d38be...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå