AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Er ei bukse jeg har sett på og jeg har på påminnelse men den er alltid utsolgt igjen når jeg trykker på! Blir så irritert på at andre vil ha det samme. Anonymkode: 0b13b...e67 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Det samme gjelder Finn. Jeg liker å se på «gis bort». Litt spennende bare og man føler det er litt stas når man får tak i noe nyttig man ikke har betalt for. Men hver gang jeg ser noe jeg liker er det allerede reservert. Liksom på sekundet. Om det bare er en time siden det er lagt ut. I går var det en annen annonse der det var forskjellig. Jeg så 1 av 4 ting jeg likte, men så var det akkurat dette som var reservert. 🙄 Anonymkode: 0b13b...e67
Gjest Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg