Mia M Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Vanskelig å bestille ut i fra beskrivelsen på nett og har ikke mulighet til å komme meg på parfymeri på en stund. Jeg bruker fargen «light beige» i pudder-foundation fra samme merke. Har lys hud med nøytral tone tror jeg. Noen som vil dele hva de bruker her?
Maddy25 Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 11 hours ago, Mia M said: Vanskelig å bestille ut i fra beskrivelsen på nett og har ikke mulighet til å komme meg på parfymeri på en stund. Jeg bruker fargen «light beige» i pudder-foundation fra samme merke. Har lys hud med nøytral tone tror jeg. Noen som vil dele hva de bruker her? Vanilla: Passer lys hud med nøytral undertone. Birch: Passer en svært lys hud til lys hud med nøytral undertone. Opal: Passer den lyseste porselenhud med kald undertone. Buttercream: Passer lys hud med varm undertone. Wheat: Passer en lys til medium hud med nøytral undertone. Suede: Passer medium hud med kald undertone. Natural: Passer medium hud med nøytral undertone. Bamboo: Passer en lys til medium hud med gylne toner. Desert: Passer en medium til solkysset hud med nøytral undertone. Ginger: Passer medium hud med varm undertone. Tan: Passer medium mørk hud med nøytral undertone. Dune: Passer en medium til solkysset hud med nøytral undertone. Spice: Passer en medium-mørk til mørk hud med varm hudtone. Terra: Passer en mørk hud med nøytral undertone. Chestnut: Passer mørk hud med nøytral undertone. Sienna: Passer mørk til svært mørk hud med nøytral undertone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå