tindar Skrevet 10. mars 2022 #1 Del Skrevet 10. mars 2022 Jeg er på dag fire av korona. De første dagene hadde jeg feber og hodepine som de verste symptomene. Men nå har det utviklet seg til å i hovedsak være halsvondt som er problemet, og for å være ærlig er det hundre ganger kjipere enn feberen. Jeg sover ikke på natta fordi det kjennes ut som det ligger ti knivblad i halsen. Arbeidsgiver forventer egentlig at jeg skal være tilbake på jobb i morgen, men vet helt ærlig ikke om det er mulig. Er det flere som har hatt samme opplevelse? Når ga det seg? Er det noe man kan gjøre for å lindre symptomene, bortsett fra smertestillende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mhmjadda Skrevet 10. mars 2022 #2 Del Skrevet 10. mars 2022 Hadde skikkelig vondt i halsen i starten. Det som hjalp var smertestillende, kald drikke og halspastiller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma31 Skrevet 10. mars 2022 #3 Del Skrevet 10. mars 2022 Etter 3,5 uke etter positiv test har jeg fått utrolig vondt i halsen. Ikke sår som ved positiv test, mer brennende følelse i hele halsen og munn. Må ta smertestillende. Ekkelt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tindar Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mars 2022 Takk for svar dere. Jeg har så vondt i halsen at jeg nå ligger våken tredje natten på rad. Hadde ikke så vondt i halsen på dag en og to. Begynner å mistenke at dette ikke «bare» er korona, men at det har utviklet seg til en halsbetennelse i tillegg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 11. mars 2022 #5 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg hadde så vondt k halsen at det sprengte ut i ørene. Fjernet mandlene for flere år siden da jeg var så plaget med halsbetennelse . Det var MINST like vondt nå. Levde på Paracet og kald drikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolla Skrevet 11. mars 2022 #6 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg hadde også veldig vondt i halsen, som var en av mange symptomer. Kjentes ut som et åpent sår, brennende svie. Det var slik i 1,5 uke. Er bra igjen nå👍😊 God bedring😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 11. mars 2022 #7 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) tindar skrev (2 timer siden): Takk for svar dere. Jeg har så vondt i halsen at jeg nå ligger våken tredje natten på rad. Hadde ikke så vondt i halsen på dag en og to. Begynner å mistenke at dette ikke «bare» er korona, men at det har utviklet seg til en halsbetennelse i tillegg… Dette høres ut som det kanskje kan ha utviklet seg bakterielt ja. Det skal ikke blir vondere og vondere etter dag 2-3. Du bør få kommet deg til legen å ta en CRP. God bedring❤️ Endret 11. mars 2022 av Jullen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 11. mars 2022 #8 Del Skrevet 11. mars 2022 Jullen skrev (7 minutter siden): Dette høres ut som det kanskje kan ha utviklet seg bakterielt ja. Det skal ikke blir vondere og vondere etter dag 2-3. Du bør få kommet deg til legen å ta en CRP. God bedring❤️ Jeg trodde jeg hadde fått streptokokker i tillegg til korona, halsen var helt ubeskrivelig jævlig. Null søvn, måtte manne meg opp lenge før hver gang jeg skulle svelge. Hylte av smerter hver gang jeg svelget. Ringte lege, legevakt, volvat for å teste for halsbetennelse, men ingen ville ta meg inn pga smitte. Fikk bare beskjed om at dette er vanlig koronasymptom. Jeg ble verre og verre helt frem til dag 7. Så det er mye mulig at ts kun har korona.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 11. mars 2022 #9 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg og ene sønnen har korona nå og begge har veldig vond hals. En klassevenninne av han fikk halsbetennelse etter korona og fikk beskjed om at det var mange som gjorde det nå for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tindar Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 11. mars 2022 Tusen takk for svar dere. Hjelper VELDIG å vite at dette er et vanlig koronasymptom. ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellisinhello Skrevet 11. mars 2022 #11 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg har også en jævla vond hals. Hadde følt meg så mye bedre om halssmertene var borte nå, jeg er på dag 5 med symptomer, testet positivt på tirsdag. Det er jo som en skikkelig halsbetennelse. At omikron gir milde symptomer/sykdom, er bare bullshit. Jeg har aldri vært så syk før 🤒🤢 Høy feber, dritvond hals og masse smerter. Drittsykdom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundemamma97 Skrevet 12. mars 2022 #12 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg hadde også vondt i halsen. Spesielt om morgenen siden halsen var så tørr. Fælt ja. Arbeidsgiveren din kan ikke forvente at du skal være tilbake på jobb da og da, sykdommen utløper seg ulikt hos alle.. Hos oss har noen vært borte i 2 dager, andre i flere uker - og det er helt ok.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysopras Skrevet 12. mars 2022 #13 Del Skrevet 12. mars 2022 Jepp, samme her. Det hjalp med paracet, zyx sugetabletter, og mest av alt, strefen spray. Den er gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 2. april 2022 #14 Del Skrevet 2. april 2022 tindar skrev (På 11.3.2022 den 3.14): Takk for svar dere. Jeg har så vondt i halsen at jeg nå ligger våken tredje natten på rad. Hadde ikke så vondt i halsen på dag en og to. Begynner å mistenke at dette ikke «bare» er korona, men at det har utviklet seg til en halsbetennelse i tillegg… Jeg har det på samme måte, og fikk påvist streptokokker. Så ikke alt er «kun» korona, er i gang med penicillinkur nå. Føler med deg, går her i koma omtrent pga mangel på søvn og smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idamoor Skrevet 2. april 2022 #15 Del Skrevet 2. april 2022 Jeg trodde jeg hadde corona for tre uker siden så testa meg for antistoffer. Hadde ikke. Men sikkert små snufsete lilevel og gravid. Så ligger nok sammen der. Men, nå derimot er jeg reelt dårlig. Begynte selvfølgelig ned tennåringen i hus 😂. Så ble jeg dårlig med en gang. Nesa begynte først så begynte halsen. Svei som et helvete, i ganen og tenner og alt. Lever på nesespray. Snørra renner, nyser og jævlig andpusten. Nattesøvna mi er helt ødelagt. Halsen er bedre, men nesa sliter og pusten sliter, og skallebank. Hatt et mareritt noen dager. Ikke bra enda. Skal teste meg etterpå. Hvis halsen blir værre bør du sjekke det hos lege. For de sier også at du kan først få covid og bli skam forskjøla rett etterpå eller i samme slengen. Og faktisk bli forskjøla først og så få covid med engang. Skjeddd med kollega av mannnen. Og faktisk få begge deler om du har jackpott. Flurona som det snakkes om. Kontakt legevakt. Hvis det er reel halsbettenelse i forbindelse med streptokokker for eksempel må du ha pencilin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tindar Skrevet 2. april 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 2. april 2022 Der er tre uker siden jeg hadde covid nå, og halsen kom seg et par dager etter jeg oppretta denne tråden. Helt fint igjen nå. God bedring til dere andre som er syke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 3. april 2022 #17 Del Skrevet 3. april 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 3. april 2022 #18 Del Skrevet 3. april 2022 On 3/11/2022 at 3:14 AM, tindar said: Takk for svar dere. Jeg har så vondt i halsen at jeg nå ligger våken tredje natten på rad. Hadde ikke så vondt i halsen på dag en og to. Begynner å mistenke at dette ikke «bare» er korona, men at det har utviklet seg til en halsbetennelse i tillegg… Meg. Hadde skikkelig migrener og ekstremt vondt i halsen i 2-3 dager. Dag 4 begynte det å bli bedre. Jeg også trodde det kunne vært halsbetennelse men det var bare covid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg