Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 De indre kjønnsleppene. Jeg suger kjæresten, svelger etterpå hver gang. Det er noe jeg vet han setter pris på, og jeg liker det selv. Men det hender han sier, nå vil jeg slikke deg og da bare snur jeg meg bort. Jeg klarer det ikke. Selv om jeg veldig gjerne har lyst. Jeg er veldig usikker på å la han seg meg der nede. I tillegg har jeg store indre kjønnslepper. Den ene er mye lengre enn den andre. Hvordan er det egentlig å bli slikket? Er det rundt hele åpningen, på de indre kjønnsleppene, klitoris? Kommer tungen inni selve åpningen? Et annet problem er at jeg ikke blir særlig våt med ham når jeg får av meg alle klærne. Kan hanfremdeles slikke meg selv om jeg ikke er våt? Huff, jeg vil, men jeg klarer aldri slappe av. Jeg vurderer å være litt brisen neste gang.
Gjest Very Victoria Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Hvis de indre kjønnsleppene dine er veldig store så kan du få dekket utgifter til operasjon. Har sett bilder av noen kvinner hvor de omtrent henger ned til knærne *grøss*. Hvordan en mann utfører oralsex er helt opptil han
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #3 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg er nitten. Det nytt. Nå tar jeg ikke det med å henge ned til knærne bokstavelig, men de synes for å si det slik. Hvordan har dere selv opplevd å bli slikket da? Oh hvodan utfører guttene her inne det? Så jeg vet hva jeg har i vente.
Gjest Kjell Skrevet 29. oktober 2005 #4 Skrevet 29. oktober 2005 Min store erfaring på området sier at de fleste har forskjellig størrelse på de indre leppene, den venstre er oftest størst. Det er stor variasjon fra fitte til fitte hvorvidt de indre leppene stikker utenfor de yttre leppene. Det er digg å slikke dem uansett. Det er neppe noe behov for operasjon hvis man ikke har problemer med å gå med trange bukser ol. Synes du skal slippe deg løs jeg.
Gjest Skauta Skrevet 29. oktober 2005 #5 Skrevet 29. oktober 2005 Vil kjell passe språket sitt? Man prater ikke om kvinnens egen lotusblomst på den måten! En skal behandle dem med respekt! Over til temaet: Menn liker kjønn i alle varianter og former! Bare la han forføre deg og du vil ligge og nyte elskovens tunge
Gjest Varg-Menja Skrevet 29. oktober 2005 #6 Skrevet 29. oktober 2005 Vil kjell passe språket sitt? Man prater ikke om kvinnens egen lotusblomst på den måten! En skal behandle dem med respekt! ← Hva er galt med ordet fitte? Det er da både poetisk og presist...
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #7 Skrevet 29. oktober 2005 Det er ikke uvanlig at de indre kjønnsleppene stikker litt utenfor de ytre. Det er heller ikke uvanlig at den ene er litt større enn den andre (en gynekolog jeg snakket med sa at det faktisk var mer uvanlig med symmetriske indre kjønnslepper, så det så). Dersom han gir uttrykk for å ville slikke deg så trenger du ikke bekymre deg for hvordan du ser ut. Liker han å slikke, så liker han deg uansett om du har små eller store kjønnslepper. Garantert! Hvordan slikkingen utføres kommer veldig an på typen, men her er et tips: veiled ham! Han kan ikke vite hva som er godt for deg (vi kvinner har høyst ulik smak på hva som er godt der nede også), så gi ham hint, enten ved å fortelle ham det direkte eller stønn og sukk og i det hele tatt la ham høre det når det gjør godt.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #8 Skrevet 29. oktober 2005 Ikke forvent for mye...kanskej du gjesper og vil synes det er kjedelig (hvis han er klønete that is). Det pleier å være slik at de bruker tungen sin og beveger den raskt eller sakte (avhengig at erfarenhet og klønethet) - helt inn in åpningern og rundt i hele området der nede. Absolutt også på de indre kjønnsleppene. Jeg vil anbefale deg å dusje først, barbere deg så det ser rent og pent ut og ta deg et glass rødvin. Forsøk å slappe av. Hvis du plages med gnisninger i trusene/buksene med disse kjønnsleppene foreslår jeg (og anbefaler) en labia reseksjon (søk på google).
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #9 Skrevet 29. oktober 2005 Kjenner meg forsåvidt igjen i problemet ditt. Nå har ikke jeg noen problemer med de indre kjønnsleppene mine, men med hele tanken på å bli slikket. Synes han det ser stygt ut der nede? Smaker jeg vondt? Lukter det? osv. Nå har jeg en kjæreste som har lyst til å slikke, og etter hvert som tida går og jeg blir tryggere på han, så synes jeg det er greit. Dersom kjæresten din vil, så la han få lov. Som jeg sier til meg selv; hadde han ikke hatt lyst, så hadde han ikke gjort det. Så legg deg tilbale og nyt, dersom han vet hva han gjør, så blir det ganske så deilig:) Og husk at han er sammen med deg for den du er, og ikke for hvordan kjønnsleppene dine ser ut. Tror helt ærlig at han ikke kommer til å se på det som noe problem.
siebaeo Skrevet 30. oktober 2005 #10 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Skjønner at du er litt bekymret siden det er nytt, men tro meg: ikke vær det! Slik som du beskriver deg er du helt normal! Han vet nok noe om hvordan du ser ut allerede så jeg tror nok han vet hva han går til Og han hadde ikke spurt om han ikke hadde villet det selv. Garantert!! Og om det hjelper deg så ta et glass vin eller noe første gangen for å bryte bariæren. Ikke gå glipp av dette. Lykke til Til sammenligning: jeg trodde jeg så helt rar ut der nede og tenkte egentlig AKKURAT som du gjør helt til jeg en dag fikk høre: fy f.. så fin du er! Endret 30. oktober 2005 av siebaeo
Gjest Coolaid Skrevet 30. oktober 2005 #11 Skrevet 30. oktober 2005 Vil kjell passe språket sitt? Man prater ikke om kvinnens egen lotusblomst på den måten! En skal behandle dem med respekt! Over til temaet: Menn liker kjønn i alle varianter og former! Bare la han forføre deg og du vil ligge og nyte elskovens tunge ← Merker at dere jenter/kvinner omtaler penis som kuk, stang, snopp, pikk osv... Tror ikke noen av oss gutta plages av det. Ordet fitte er heller ikke ment som noe negativt, så la folk bruker det ordet de vil så lenge man ikke går inn for å være ufin. Back to topic: Som man liker jeg veldig godt å slikke fitte, det blir veldig intimt og personlig, og liker nytelsen jeg gir kona. En opplevelse som jeg unner aller jenter/kvinner. Men tror at man må være litt trygg på partneren og seg selv, slik at man ikke er anspent i stedet for at man kan virkelig slappe av og nyte. Jeg tror trådstarter ikke har noe å bekymre seg for ang hvordan du ser ut nedentil. Tror mest det handler om å være trygg på seg selv og sin egen kropp og ikke minst kjæresten. Kanskje du bør vente litt? Personlig syns jeg at store, kjønnslepper er veldig sexy, mye penere enn "bare" en sprekk....... Reagere litt på at det blir snakket om operasjon så tidlig, tror heller man bør bli litt glad i sin egen kropp..... (selvfølgelig untaket er at det er helsemessige grunner for det) Lykke til trådstarter, håper at du finner ut av dette!
Gjest Very Victoria Skrevet 30. oktober 2005 #12 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg mener selvsagt ikke at alle som har en leppe som er større enn den andre burde operere seg. Men hvis det er slik at de kommer i klem så det gjør vondt så hadde hvertfall jeg vurdert operasjon. Jeg har bittesmå lepper fra naturens side og trodde at det var jeg som var unormal da jeg var tenåring.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. oktober 2005 #13 Skrevet 30. oktober 2005 Tusen takk for ærlige svar. Vi har vært intime i ca 8 mnd. Og hver gang vi er sammen klarer jeg ikke tanken på at han skal ligge der og se inn i meg. Men han har lekt med fingrene sine der, mens jeg har tatt på ham. Og da kome det noen tunge stønn også stoppet han. Jeg har sett bilder av kvinnelige underliv i alle former. Og jeg innrømmer at jeg synes en penis er mye penere. Jeg har aldri drukket noe særlig med ham, men det skal jeg prøve. For dette er noe jeg vil la han prøve. Jeg er litt bekymret for det å bli våt, det skjer ikke når vi er fult avkledd.Hm Om jeg er alene kan jegfint få en orgasme uten å være våt, men da må jeg jobbe mer.
Tykken Skrevet 30. oktober 2005 #14 Skrevet 30. oktober 2005 Tro meg: Du vil bli våt hvis du slipper ham til.....
Maja23 Skrevet 30. oktober 2005 #15 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Vil kjell passe språket sitt? Man prater ikke om kvinnens egen lotusblomst på den måten! En skal behandle dem med respekt! Lotusblomst??? da foretrekker jeg ordet fitte Endret 30. oktober 2005 av Maja23
Jayli Skrevet 31. oktober 2005 #16 Skrevet 31. oktober 2005 Vi er jo heldigvis forskjellig alle sammen. Synes du bare skal slappe av og nyte behandlingen han tilbyr deg.... enten så kommer du til å synes det er helt for jævlig men tror de fleste er enig med meg om at du sannsynligvis kommer til å elske det
Gjest Very Victoria Skrevet 31. oktober 2005 #17 Skrevet 31. oktober 2005 En Brazilian-wax booster selvtilliten noen hakk hvis du er veldig nervøs. 99% av alle menn synes det er superbra at jenter fjerner noe av buskaset. Du kan gjerne beholde litt hår foran hvis du synes det blir for nakent uten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå