AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Jeg har sett at det har blitt diskutert bleie fetish her. Jeg har den fetishen og jeg elsker å ha på bleie og gjøre i bleien. Det å bare kunne gjøre det i buksen der jeg er,sitter eller står er en fantastisk følelse og når den varme bæsjen kommer i bleien blir jeg så kåt at det er helt sprøtt..der er noe med at det som voksen ikke er lov å bæsje seg ut og det er en enorm tilfredsstillelse jeg kjenner på når jeg på en måte kjenner på ydmykelsen av at jeg bæsjer I mine egne bukser,men i bleie da. Jeg gjør dette aldri ute blandt folk men når jeg er aleine. Det er så fantastisk deilig å bare kunne stå og bæsje på meg uten at jeg trenger å gå på do og uten at det kommer i buksen men en full deilig bleie. Er det noen andre som har det slik? Anonymkode: 10655...07b
Elaine Marley Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg