AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Del Skrevet 10. mars 2022 Klarer dere å åpne HBO Max under strømmetjenester eller er det her det er noe galt? Har ikke åpnet HBO Max før, men den erstatter HBO nordic… Så jeg ville inn å se litt. Står bare å jobber… Har restartet dekoder og… Anonymkode: 66037...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Del Skrevet 10. mars 2022 Jeg får den ikke til å fungere gjennom strømmetjenester, men har lastet ned hbo max-app. Registrerte hbo max-konto gjennom mine sider på altibox.no. Da fungerte det. Anonymkode: 65c8a...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg får den ikke til å fungere gjennom strømmetjenester, men har lastet ned hbo max-app. Registrerte hbo max-konto gjennom mine sider på altibox.no. Da fungerte det. Anonymkode: 65c8a...ceb Ok. Takk for svar. Skal prøve det. 👍 Anonymkode: 66037...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Del Skrevet 10. mars 2022 Synes å huske at man må laste ned appen, av en eller annen grunn. Det fungerer i alle fall her. Anonymkode: 14b41...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå