AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Har dere noen spesielle varer dere kjøper inn for 1 mnd av gangen eller mer disse torsdagene? Eller andre tips for Trippel Trumf og sparing på matbudsjettet? Anonymkode: 507bd...105
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Alt med lang holdbarhet går jo. Tørrvarer som mel, pasta, ris, eller hermetikk, kaffe, te, osv. Anonymkode: c3da6...56f
Fiora Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Før var jeg mye flinkere til å handle på trippeltriumf, planla alt av vaskemidler, tørkepapir, frysevarer, tørrvarer som pasta/mel/ris samt evt snop for hele måneden. Handlet også med juice, brus og saft f.eks. Av praktiske årsaker har vi dessverre måttet byttet handledag, men å handle STORT på trippel trumf lønner seg virkelig! 😄
Deathslamx Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Det beste tipset er å handle de råvarene, og andre husholdningsartikler som holder seg og som du vet du kommer til å bruke. Det er ikke alltid jeg er like flink her, men setter nå opp en liste over de råvarene osv jeg bruker endel av og vil gå gjennom før TT og se hva som må fylles opp. Det mest typiske jeg tar med meg her er parmesan, tomatpuré, hermetiske tomater, dopapir, tørkepapir, ost. Krydder, ris og slikt tar jeg med om jeg ser det er mulig det går tomt den neste måneden. Vi er en liten gruppe som handler på torsdager uansett, og da handler fast på kiwi av den årsaken at vi har med oss noen som ikke orker de spesielt store butikkene og denne er relativt middels i strl. Så det ligger godt til rette å utnytte TT 1
Gjest Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 Hvis jeg er på butikken på trippel-torsdag blir det lokale oster og serrano- og parmaskinke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå