AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Heisann alle sammen! Vil høre litt med folk angående alternative måter å tjene penger på, altså metoder hvor man ikke tjener en fast time- eller månedeslønn eller lignende. Ting som for eksempel spekulering, poker på nettet, reklame på nettsted osv. Er ikke ute etter å melke de gode ideene ut av folk for å tjene meg rik, ønsker bare å lufte temaet litt. For min del føler jeg vi har kommet så langt i samfunnet nå at man fint kan komme seg igjennom livet uten å ha fast arbeide med faste lønningsdager, sett at man er noenlunde oppegående da. Hadde vært gøy å høre fra folk som selv har tjent, eller har prøvd å tjene penger på "unormale" måter, om det er i liten eller stor skala. Anonymkode: f2dbf...e02
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Eget AS, skattefordeler+ ca 5000kr/mnd Tatt hånd om pensjonsavtale og laget egen profil Fond og aksjer Bitcoin Selge unna alt som ikke blir brukt(ikke en inntektskilde så klart, men…ja) Tekstforfatter-oppdrag Foto 😀😃😃😃er ikke rik men har det jeg trenger🥰 Anonymkode: 8cd4a...572 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå