Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 "Febantel har vist teratogene egenskaper hos andre dyreslag". Hva betyr dette? Det stod i pakningsvedlegget til Drontal Comp. vet tabletter. Erfaring med disse?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Beklager... Denne skulle selfølgelig vært på Kjæledyr.
Gjest vimse Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 I følge caplex.no er teratogen et et kjemisk stoff som kan påvirke fosteret og misdanne det. Og i følge det jeg leste i veterinærkatalogen.no, skal ikke drontal.comp brukes i de første 2/3 av svangerskapet, så da gjelder det jo der også. Jeg har selv brukt drontal på min hund, ble anbefalt dette av min veterinær, fungerte fint det, til tross for stiv pris
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Tusen takk for svar! Dyrt var det ja..
Cherie Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 Drontal ... er det den kuren dyra skal på etter å ha vært i utlandet det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå