AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Jeg og mannen min har vært gift i litt over et halvt år, og i det siste har han begynt å ta meg mer og mer for gitt. Jeg får sjelden komplimenter mer, han bryr seg ikke om hvordan han kler seg eller ser ut i nærheten av meg, og han er generelt lite oppmerksom. Hverdagen går stort sett med på å være stemor for hans sønn, og det er hyggelig, men annenhver uke har vi jo tross alt ikke sønnen, uten at han blir mer oppmerksom. Jeg er mye yngre en mannen min, attraktiv og tar vare på meg selv, så det kan ikke være det som er grunnen til at han tar meg så for gitt. Lenge - flere år inn i forholdet - fikk jeg fortsatt masse komplimenter, og han anstrengte seg for meg. Jeg er helt sikker på at han fortsatt elsker meg. Men jeg tror han bare har blitt litt for trygg etter at vi giftet oss. Det er jo smak og behag - men jeg anstrenger meg for ham, pynter meg og gjør små hyggelige ting, og det gjør ikke han lenger. Han gjorde det før, og jeg blir lei meg. Vet at det finnes to muligheter her: enten si til ham at jeg føler dette, eller spille litt "hard to get" selv og se om det funker. Jeg tenker at jeg vil prøve å holde ham litt på avstand og ta igjen med samme mynt, kanskje han skjønner at det står noe på spill da. Men er så frustrert og lei meg at jeg likevel søker litt innspill her, det er vanskelig. Anonymkode: 3314e...aa9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Så trist,du må ta en skikkelig prat med han,slik skal du ikke ha det❤️❤️❤️ Anonymkode: f84ad...746 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå