AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Har en venninne boende hos meg noen dager og det er veldg hyggelig siden hun til vanlig bor i utlandet. Vi har late morgener hvor vi bare prater og slapper av. Men hun sitter da i min sofa i kun liten truse/g-streng undertil, noen ganger i timevis hvis vi ikke skal noe og hun er opptatt med ipaden. Jeg plages litt med dette da jeg ikke sitter slik i sofaen selv når jeg er alenr hjemme. Men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal få sagt til henne på en skånsom måte om hun kan ta på seg en joggebukse eller i det minste legge et pledd under. Jeg er redd for lukt osv i sofaen som skal sette seg. Er dette bare prippent av meg? Anonymkode: b9d17...ebb 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 I alle dager. Hadde aldri i livet falt meg inn å sitte i stringtruse i sofaen! Verken min egen eller andres. Hadde tatt det opp med henne, ja. Anonymkode: fb268...497 15 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Skjønner godt at du plages av dette, så jeg syns ikke du er prippen. Men nå kan det jo tenkes at jeg er prippen, for jeg hadde jo aldri funnet på å gått bare i string-truse hjemme hos noen andre. Da tar jeg på meg shorts eller bukse. Anonymkode: ee803...170 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Det hender at jeg sitter i min egen sofa med stringtruse (korte perioder) men jeg prøver helst å ikke gjøre det. Sitter aldri naken heller. Tenker litt på at andre skal sitte i sofaen etter meg, jeg ville ikke likt å suttet i sofaen til noen som satt der uten truse, eller satt der med truser de har gått med en hel dag og ikke dusjet… Selv om jeg synder litt på min egen regel når det kommer til stringtruse så kunne jeg aldriiiiii gjort dette på noen andre sin sofa, vitner om veldig lav sosial intelligens. Derfor jeg hater å ha besøk, folk finner på så mye rart, blir helt stresset. Nå har jeg inntrykk av at det dessverre er mye vanligere å sitte i egen sofa naken/truse/bokser enn vi tror… Anonymkode: 6ea50...7a9 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 Ja det er en smule prippent synes jeg, det er da helt vanlig å gå rundt i sokker, stringtruse og T-skjorte på late morgener vel😅🤷♀️ Det blir ikke vondt lukt 😅 Anonymkode: 18d5f...5a0 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 🤮 Foreslår du sier: "Gjør som nudistene, legg et håndkle under" og så slenger du et håndkle til henne og fortsetter praten akkurat som ingen ting. Anonymkode: 85dbd...e92 8 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det hender at jeg sitter i min egen sofa med stringtruse (korte perioder) men jeg prøver helst å ikke gjøre det. Sitter aldri naken heller. Tenker litt på at andre skal sitte i sofaen etter meg, jeg ville ikke likt å suttet i sofaen til noen som satt der uten truse, eller satt der med truser de har gått med en hel dag og ikke dusjet… Selv om jeg synder litt på min egen regel når det kommer til stringtruse så kunne jeg aldriiiiii gjort dette på noen andre sin sofa, vitner om veldig lav sosial intelligens. Derfor jeg hater å ha besøk, folk finner på så mye rart, blir helt stresset. Nå har jeg inntrykk av at det dessverre er mye vanligere å sitte i egen sofa naken/truse/bokser enn vi tror… Anonymkode: 6ea50...7a9 Vi har til og med sex i sofaen hver eneste dag, fordi sengen på soverommet er for myk til puling. Men det vet ikke besøket vårt da. Anonymkode: 983e2...925 10
Gjest Kerrs Pink Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Ville sagt til henne som jeg sier til ungene: sorry kid, ingen nakenfis i sofaen min!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #9 Skrevet 10. mars 2022 Bare gi henne et håndkle og si "Her, sitt på dette så blir det ikke fjertlukt i sofaen"? Merkelig å gjøre hos noen andre, men du trenger ikke orge deg så mye over hva du kan gjøre - det enkle er ofte det beste. Tar hun ikke hintet etter en gang, så får du gjøre det hver gang hun slenger rumpa naken i møblene. Anonymkode: 01d32...ec6 3
StovnerJune Skrevet 10. mars 2022 #10 Skrevet 10. mars 2022 Jeg synes det er merkelig å reagere på og jeg ser heller ikke helt hvordan man skal ta det opp uten at det blir superkleint lenge etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #11 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har til og med sex i sofaen hver eneste dag, fordi sengen på soverommet er for myk til puling. Men det vet ikke besøket vårt da. Anonymkode: 983e2...925 Ja det er det jeg er redd for😭 Det er ekkelt å sitte i en sofa full av andres kroppsvæsker, heldigvis vet man ikke om det… Anonymkode: 6ea50...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #12 Skrevet 10. mars 2022 Legg et pledd der😊👍 Anonymkode: 59caa...8e7 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #13 Skrevet 10. mars 2022 StovnerJune skrev (26 minutter siden): Jeg synes det er merkelig å reagere på og jeg ser heller ikke helt hvordan man skal ta det opp uten at det blir superkleint lenge etterpå. Hun sitter sånn daglig i min svindyre sofa, jeg vil ikke ha svett rumpesprekk eller skrittsvette i den Anonymkode: b9d17...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #14 Skrevet 10. mars 2022 StovnerJune skrev (34 minutter siden): Jeg synes det er merkelig å reagere på og jeg ser heller ikke helt hvordan man skal ta det opp uten at det blir superkleint lenge etterpå. Jeg syns det er merkelig å IKKE reagere på det. Anonymkode: f47d3...a67 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #15 Skrevet 10. mars 2022 Skru ned temperaturen i stuen. Problem solved! Anonymkode: 6ce41...a55 7 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #16 Skrevet 11. mars 2022 Enkelte har bare ikke forståelse av bakterier. Jeg har en del sånne familiemedlemmer for å si det midt! (ikke som sitter i streng, men generelt bare tenker ikke på hygiene) Anonymkode: 24833...0ce
Gjest loveli Skrevet 11. mars 2022 #17 Skrevet 11. mars 2022 Bare legg et teppe på sofaen, rundt sitteputene.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #18 Skrevet 11. mars 2022 Det er bare å si det til henne. Det blir ikke mer pinlig enn du gjør det til. Anonymkode: 4ccc6...cad
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #19 Skrevet 11. mars 2022 Går stort sett naken selv når jeg er hjemme, så jeg ser ikke problemet. Anonymkode: cbffa...582 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #20 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi har til og med sex i sofaen hver eneste dag, fordi sengen på soverommet er for myk til puling. Men det vet ikke besøket vårt da. Anonymkode: 983e2...925 Spontan sex i sofaen er deilig! Vi har sex nesten like ofte der som i sengen. Dette er selvsagt vår hemmelighet. Svigermødrene våre skulle bare visst!.. Men, hadde jeg hatt besøk så hadde jeg ikke ville at vedkommende skulle sitte i kun undertøy. Anonymkode: 16d41...5e1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå