AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Av og til så tenker jeg hvorfor har vi mennesker sex for nytelsen, mens dyrene har det kun for å føre sine gener videre. Greit at vi også har det for å føre genene videre, men hva er forskjell på mennesker, kontra dyr når det gjelder sex?? Anonymkode: d10b6...c2c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Dyr liker også sex. https://www.livescience.com/9631-animals-enjoy-sex.html Anonymkode: ad214...742 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Mennesker kan tenke "åh, nå har jeg lyst på ham/henne, og dette og dette er digg" osv. Kvelden etterpå kan vi tenke på kvelden i går og ønske oss det samme igjen, eller tenke på noe annet som hadde vært digg som vi har lyst til. Vi kan reflektere rundt de instinktive behovene våre på en måte som dyrene ikke kan. Derfor er menneskelig seksualitet litt ... rar. Anonymkode: 687a0...33d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dyr liker også sex. https://www.livescience.com/9631-animals-enjoy-sex.html Anonymkode: ad214...742 Kan være noe i det. Og mange dyr er sårbare under økten. Så skjønner at det må være forsiktig. Har opplevd hunder som har parret, hengt fast. Vet at hannhunder blir ivrig når han kjenner lukten av ei løpsk tispe. At tispen nyter, kanskje... TS Anonymkode: d10b6...c2c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 Mennesker har det ikke bare for nytelsen, men sexen gir oss den intimiteten som binder mennesker enda tettere sammen. Jeg har sex med mannen min så ofte jeg kommer på det, og muligheten er der. Jeg sier heller aldri nei dersom han tar initiativ. Jeg har alltid vært åpen for alle ideer og har lært meg å like sånt som jeg først ikke hadde sans for. Den fysiske nærheten vi får skaper en tett relasjon. Anonymkode: cf427...b1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå