AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Både lederen og kollegaer av meg, fremhever stadig at jeg er så "rolig". De sier det er bra, og noe de setter pris på. Men jeg blir litt usikker av det. Hva legger du i at noen er "rolig"? Tror du det er positivt? Anonymkode: ffe0c...50b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Både lederen og kollegaer av meg, fremhever stadig at jeg er så "rolig". De sier det er bra, og noe de setter pris på. Men jeg blir litt usikker av det. Hva legger du i at noen er "rolig"? Tror du det er positivt? Anonymkode: ffe0c...50b Du får stadig ros for din væremåte, at de synes det er bra og noe de setter pris på, men likevel blir du usikker av det? Å være rolig er utelukkende positivt. Det er nok av ekstroverte rebeller som skal ta plass og jage etter selvprofitt, og da "endelig" finne en rolig, bedagelig og stabil personlighet i staben er og vil alltid være utelukkende positivt. Du har absolutt ingen grunn til å være usikker. Du har jo mottatt ros. Anonymkode: 24378...fc6 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Det betyr nok at du har bena planter godt på jorda, står støtt og ikke blir satt ut av stress og mas. Tenker de synes du er forutsigbar og stabil, og til å stole på uansett situasjon. Anonymkode: cbbbc...5d9 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 At de ikke lar seg stresse og blir fort oppkavet. Så ja, det er positivt. Anonymkode: 9389d...83e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 Fikk også høre det. At det var vanskelig å bli kjent med meg pga jeg er rolig Anonymkode: a466d...4da
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #6 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fikk også høre det. At det var vanskelig å bli kjent med meg pga jeg er rolig Anonymkode: a466d...4da Det kan også bety stille og rolig, ja, men ikke nødvendigvis. Anonymkode: da3f5...06a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #7 Skrevet 12. mars 2022 TS Takk for svar. Blir nok bare usikker fordi jeg har lav selvfølelse, og blir usikker uansett hvordan folk sier at jeg «er». «Snill» kan for eksempel bli oversatt til «naiv» eller «kjedelig» i hodet mitt. Anonymkode: ffe0c...50b
tangent Skrevet 12. mars 2022 #8 Skrevet 12. mars 2022 Jeg blir også omtalt som rolig. Innebærer at jeg ikke begynner å stresse, selv i situasjoner som er hektiske, jeg bare løser oppgavene, og at jeg er til å stole på og stiller opp ved behov. Jeg har kollegaer som hisser seg opp to-tre ganger hver dag og kan bli satt ut hvis temperaturen blir høy, og jeg er evig takknemlig for at de er flinkere til å skape liv i leiern, men de virker å være glad for å ha en som ikke stresser blant seg også.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #9 Skrevet 12. mars 2022 Rolig betyr rolig. Anonymkode: 9b441...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå