AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Hei. Beklager dersom jeg spør dumt - jeg er førstegangsgravid (23+6) og er usikker på dette med lite liv og når man bør kontakte fødeavdelingen/jordmor. Jeg har kjent at det sakte men sikkert har blitt mer og mer liv i magen. Det har vært en blanding av dytt og "åling". Det kommer og går i løpet av dagen, men det har ofte vært mer hyppig i visse tidsrom, og det har som nevnt blitt mer og mer (både i frekvens og styrke). Denne uka har jeg vært syk (korona). Ikke feber, men sterkt forkjølet, kvalme, oppkast og hodepine. I går og i dag har jeg følt på at det har vært mindre liv. Det pleier for eksempel alltid å være mye liv og røre i 21-tiden, men i går var det omtrent ingenting. I dag har jeg foreløpig kun kjent bittelitt på morgenen. Er dette definert som lite liv? Eller er det vanlig å ha dager hvor det er roligere? Spesielt med tanke på at jeg "kun" er 23 uker på vei. Håper noen med hod erfaring kan komme med innspill 😊 Anonymkode: fb660...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå