AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Er i forhold med mannen i mitt liv, men fortiden hans med andre kvinner plager meg veldig. I starten, før jeg var blitt ordentlig forelsket, og senere også, spurte jeg han litt om ting han hadde gjort før. Da kom det bl.a. frem at han en gang hadde vært på trekant med en et par. Og sa at alle kvinner burde få oppleve to menn samtidig. Han har aldri tatt initiativ til å ha trekant med meg.... Og så at han har massert kvinner han har møtt før, dusjet sammen med dem. Altså sikkert vanlige ting for de fleste, men jeg har aldri gjort det før, og det sårer meg å vite at han gjort det med flere, samtidig som han aldri har tatt initiativet til å gjøre dette med meg. Og så hadde han i starten av forholdet mange sexleketøy på soveommet. Bl.a. en dildo, flere buttplugger, analkrok, mansjetter til å binde fast noen i senga....Og han har ikke brukt sånne leketøy på meg. Vi har snakket om at jeg har fantasert om det, og jeg fikk han etterhvert til å kaste de ekle leketøyene han hadde og har brukt på andre, og etterhvert kjøpte han buttplugger for å bruke på meg. Det er snart et år siden, men han har ikke brukt dem på meg enda. Det er sånne ting jeg skulle ønske han hadde skånet meg for, som ødelegger mye, kanskje for mye. Virker som om han ikke er like interessert i meg som de andre han har møtt før, for da hadde han vel gjort disse tingene med meg også. Sånn er det ikke. Er jeg bare en midlertidig løsning frem til han finner noen han virkelig liker og tenner på? Føles sånn. Anonymkode: 83416...140 1
Mona123 Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Her må du få avklart et par ting. Vil du virkelig han skal gjøre de tingene på deg? Hvis ja, kan du ikke snakke med han om at du vil dette? Fortiden kan han ikke gjøre noe med. Han svarte jo bare på det du har spurt om. 10
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Mona123 skrev (2 minutter siden): Her må du få avklart et par ting. Vil du virkelig han skal gjøre de tingene på deg? Hvis ja, kan du ikke snakke med han om at du vil dette? Fortiden kan han ikke gjøre noe med. Han svarte jo bare på det du har spurt om. Jeg har sagt, flere ganger, at jeg ønsker han skal gjøre disse tingene med meg. Han vet det veldig godt. Anonymkode: 83416...140
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Hva svarer han da, når du spør om det? For egen del har jeg eksperimentert en del før jeg møtte mannen min, men har landet på at jeg liker vanlig vaniljesex aller best. Disse andre tingene har jeg testet, men det ble aldri noe jeg ønsket å ta med videre. Kanskje det er litt samme med fyren din? Anonymkode: f36ac...ecb 7 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva svarer han da, når du spør om det? For egen del har jeg eksperimentert en del før jeg møtte mannen min, men har landet på at jeg liker vanlig vaniljesex aller best. Disse andre tingene har jeg testet, men det ble aldri noe jeg ønsket å ta med videre. Kanskje det er litt samme med fyren din? Anonymkode: f36ac...ecb Han har sagt at vi kan gjøre disse tingene, men det blir likevel aldri noe av. Føles derfor som om han ikke er interessert nok. Føler meg stygg og verdiløs, vurder til tidere hele forholdet pga. dette. Han virker så lite interessert i meg på den måten. Når han f.eks. har vært hjemme hos meg, og jeg har sagt at jeg vil ta en dusj, så spør han aldri om å bli med. Og så før da jeg ble lei meg da han fortalte at han hadde dusjet med ekser før, sa han at det var da helt normalt å gjøre...Men så gjør han det jo ikke med meg....Sånne ting som jeg hadde ønsket meg, og så er jeg aldri interessant nok eller sexy nok tydeligvis. Anonymkode: 83416...140
Goodtimes Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 Men de andre var ONS eller flørter som varte over tid. Du er faktisk den han ble kjæreste med. Kanskje han føler for å behandle deg annerledes da han er redd for at du ikke skal like det osv. Hvorfor kan du ikke bare si, ''hey, skal vi teste noen av leketøyene da?'' i stedet for å undre på hvorfor det ikke har skjedd enda. 9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 1. Aldri spør om ting du ikke tåler svaret på! 2. Ta initiativ selv. Det høres ut som at du venter på at han alltid skal ta første steg, men når det er du som ønsker at han skal gjøre disse tingene med deg, må også du ta føringen her. 3. Dere har åpenbart vært sammen ett år eller lengre, så tviler på at du er noe midlertidig løsning😊 Jobb med selvfølelsen din, han syns nok du er flott som du er. Anonymkode: c4764...5a6 14 1
Rosatoast Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han har sagt at vi kan gjøre disse tingene, men det blir likevel aldri noe av. Føles derfor som om han ikke er interessert nok. Føler meg stygg og verdiløs, vurder til tidere hele forholdet pga. dette. Han virker så lite interessert i meg på den måten. Når han f.eks. har vært hjemme hos meg, og jeg har sagt at jeg vil ta en dusj, så spør han aldri om å bli med. Og så før da jeg ble lei meg da han fortalte at han hadde dusjet med ekser før, sa han at det var da helt normalt å gjøre...Men så gjør han det jo ikke med meg....Sånne ting som jeg hadde ønsket meg, og så er jeg aldri interessant nok eller sexy nok tydeligvis. Anonymkode: 83416...140 Hvorfor forteller han deg om hva han har gjort med ekser? Det er ikke helt normalt. Jeg forstår at du også lurer på ting når du ser alle leketøyene, men er heller ikke helt OK å grave i fortiden til kjæresten din heller. Det som har hendt før han traff deg er da privat, og du sårer bare deg selv ved å sitte å høre på. Selvfølgelig blir du lei deg og sjalu, det er en vanlig reaksjon, men sexlivet han hadde før deg er faktisk han sin privatsak, og har ingenting med deg å gjøre. Du får spørre om han vil bli med i dusjen, istedenfor å vente på at han skal lese tankene dine. Høres ut som at det er dårlig kommunikasjon mellom dere. 7
FrøkenFri Skrevet 10. mars 2022 #9 Skrevet 10. mars 2022 Tar du noe initiativ selv da? Eller sitter du bare å venter på at han skal gjøre det? 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #10 Skrevet 10. mars 2022 Goodtimes skrev (49 minutter siden): Men de andre var ONS eller flørter som varte over tid. Du er faktisk den han ble kjæreste med. Kanskje han føler for å behandle deg annerledes da han er redd for at du ikke skal like det osv. Hvorfor kan du ikke bare si, ''hey, skal vi teste noen av leketøyene da?'' i stedet for å undre på hvorfor det ikke har skjedd enda. Jeg har sagt, mange ganger, at jeg ønsker å prøve ut ting -også konkrete ting jeg har nevnt. Men ingenting skjer. Føler at jeg snart er på et punkt at jeg må bryte om han fortsetter å vise å ekstremt lite interesse. Anonymkode: 83416...140
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #11 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 1. Aldri spør om ting du ikke tåler svaret på! Hadde forventet at han skulle skåne meg, men nei. Føler meg brutalisert når han gir meg sånne svar. AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 2. Ta initiativ selv. Det høres ut som at du venter på at han alltid skal ta første steg, men når det er du som ønsker at han skal gjøre disse tingene med deg, må også du ta føringen her. Ja, jeg forventer at han som mann tar første steg i det seksuelle ja, alltid. Tviler på at de andre måtte ta initiativet, dessverre. Om han var interessert i å gjøre disse tingene med meg, hadde vel i det minste noe av det skjedd allerede. AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 3. Dere har åpenbart vært sammen ett år eller lengre, så tviler på at du er noe midlertidig løsning😊 Jobb med selvfølelsen din, han syns nok du er flott som du er. Anonymkode: c4764...5a6 Jeg kan umulig være flott nok når han viser så ekstremt lite interesse. Anonymkode: 83416...140
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #13 Skrevet 10. mars 2022 1. Det kan være han fikk nok av den type sex og ønsker å roe ting ned. Det er ikke uvanlig. 2. Hvis du ønsker han med i dusjen, ta han med til dusjen. 3. Enten prøver han å provosere deg eller er han dum, neste gang han nevner en eks som han hadde den og den aktiviteten med spør "hvorfor forteller du meg dette ? 4. Tydeligvis er du ikke fornøyd med sexlivet deres. Det virker som du ønsker å eksperimentere mer. Du kan enten velge å ta styringen selv eller du kan si til han hva du ønsker. Men jeg tror det er bedre du tar styringen for med en fyr som er hjernedød nok til nevne ekser på den måten i et forhold, har ikke takt nok til å avise et forslag uten å skade ditt skjøre selvbilde. Anonymkode: d96c9...5ce 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #14 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. Det kan være han fikk nok av den type sex og ønsker å roe ting ned. Det er ikke uvanlig. Da burde han i så fall ha sagt dette, istedet for å si at jo, dette skal vi gjøre.... AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 2. Hvis du ønsker han med i dusjen, ta han med til dusjen. Det vil føles feil. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 3. Enten prøver han å provosere deg eller er han dum, neste gang han nevner en eks som han hadde den og den aktiviteten med spør "hvorfor forteller du meg dette ? Ja, burde sagt det. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 4. Tydeligvis er du ikke fornøyd med sexlivet deres. Det virker som du ønsker å eksperimentere mer. Du kan enten velge å ta styringen selv eller du kan si til han hva du ønsker. Men jeg tror det er bedre du tar styringen for med en fyr som er hjernedød nok til nevne ekser på den måten i et forhold, har ikke takt nok til å avise et forslag uten å skade ditt skjøre selvbilde. Anonymkode: d96c9...5ce Jeg er ikke fornøyd nei, er masse jeg ønsker å prøve, men blir veldig demotivert av å tenke på at a)han har gjort mange av tingene jeg fantaserer om før b)tar aldri intiativ eller viser interesse av å gjøre det med meg Trenger en mann som tar initiativet, så kanskje det ikke blir han likevel. Anonymkode: 83416...140 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #15 Skrevet 10. mars 2022 Community dick vil alltid forbli community dick. Anonymkode: 962a2...1c8 5
nisselue Skrevet 10. mars 2022 #16 Skrevet 10. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har sagt, flere ganger, at jeg ønsker han skal gjøre disse tingene med meg. Han vet det veldig godt. Anonymkode: 83416...140 Det jeg likevel lurer på er om du vil at han skal gjøre disse tingene med deg fordi du liker dem - eller om det er fordi du ikke vil at han skal føle at du er noe dårligere enn alle de andre du gremmes over - eller om det er fordi du tror dette er hva han vil og du vil at han skal ha det bra. Det som slår meg litt her er at han tydeligvis ikke har noen problemer med å gjøre dette med noen. Men med deg skjer det visst ikke. Min mistanke er at han - av en eller annen grunn - ikke tror du egentlig vil det. Og det kan være at ikke han heller vil det med deg. Kanskje han syntes dere har noe bedre som ikke trenger kilosvis med plastikk for å ha verdi. 6 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #17 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Community dick vil alltid forbli community dick. Anonymkode: 962a2...1c8 hm, hva mener du egentlig her? han har ikke hatt unormalt mange sexpartnere, om det er det du mener Anonymkode: 83416...140
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #18 Skrevet 10. mars 2022 Hvor gamle er dere? Anonymkode: b872c...f7c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #19 Skrevet 10. mars 2022 nisselue skrev (2 minutter siden): Det jeg likevel lurer på er om du vil at han skal gjøre disse tingene med deg fordi du liker dem - eller om det er fordi du ikke vil at han skal føle at du er noe dårligere enn alle de andre du gremmes over - eller om det er fordi du tror dette er hva han vil og du vil at han skal ha det bra. Jeg vil det både fordi det er noe jeg har fantasert om, og fordi om han gjør disse tingene med meg vil jeg kanskje føle at jeg ikke er andrevalget/sistevalget likevel. nisselue skrev (2 minutter siden): Det som slår meg litt her er at han tydeligvis ikke har noen problemer med å gjøre dette med noen. Men med deg skjer det visst ikke. Min mistanke er at han - av en eller annen grunn - ikke tror du egentlig vil det. Og det kan være at ikke han heller vil det med deg. Kanskje han syntes dere har noe bedre som ikke trenger kilosvis med plastikk for å ha verdi. Kanskje han rett og slett var mer tiltrukket av de andre, at jeg ikke er like sexy og fristende som de andre. Det er sånn det føles. Anonymkode: 83416...140
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #20 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gamle er dere? Anonymkode: b872c...f7c Jeg er 40, han er 56. Anonymkode: 83416...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå