Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hei alle sammen. Nå har jeg blitt anbefalt en bok som heter "vannmelonen" av flere personer. Jeg tenkte at jeg skulle låne den på biblioteket, men der var den jammen meg utlånt og bortbestillt for flere månedere framover Noen som har lest denne boken? Er den så fantastisk bra? Jeg må innrømme at jeg har høye forventninger til den boken nå Endret 29. oktober 2005 av foxylady
Gjest Bellatrix Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Det er en veldig bra bok. Jeg fikk den anbefalt av Iowa.
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #3 Skrevet 29. oktober 2005 Lettlest, hjernedød underholdning. Nothing more, nothing less. Så lenge du ikke har høyere forventninger, går det greit. Jeg har lest flere av disse bøkene, men de vil ikke gå inn i verdenshistorien pga. de litterære kvalitetene. Den aktuelle boka handler om ei dame som blir forlatt av mannen idet hun ligger på sykehuset etter å ha født deres første barn. Nok til å gjøre folk rasende.
Arkana Skrevet 29. oktober 2005 #4 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Den er fin og lettlest. "Fantastisk bra" er å overdrive etter min mening (kiosklitteratur kaller jeg det), men den er verdt å lese likevel. Det er laget film av boken også, den er helt annerledes fra boken men også verdt å se om du vil det. Anbefaler å lese boken på engelsk i allefall, originalversjonen er stort sett alltid best. Endret 29. oktober 2005 av Arkana
vilde Skrevet 29. oktober 2005 #5 Skrevet 29. oktober 2005 JEg har også lest den, den er super lettlest og grei underholdning. Ikke en bok jeg går å tenker på i lang tider, men greitt tidsfordriv. Den selger billig i pocketutgave forresten!
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #6 Skrevet 29. oktober 2005 Som flere sier, så er denne boken lettlest, og til tider ganske morsom
Gjest ~lusa på gangen Skrevet 29. oktober 2005 #7 Skrevet 29. oktober 2005 Syns den er artig:) Skrevet med langt mer snert enn det jeg forbinder med klassisk kiosklitteratur iallfall:)
Miss Marple Skrevet 29. oktober 2005 #8 Skrevet 29. oktober 2005 Min mor og min søster synes det var artig, og lettlest som andre nevner.
Mrs. K Skrevet 29. oktober 2005 #9 Skrevet 29. oktober 2005 Den er skevet av forfatteren til Sushi-bøkene. Noen som har sett den på Narvesen?
inar Skrevet 29. oktober 2005 #10 Skrevet 29. oktober 2005 Den er morsom, 600 sider var ikke nok, anbefales.
Hilde Skrevet 29. oktober 2005 #11 Skrevet 29. oktober 2005 Denne har vært på Narvesen før, men det er lenge siden den ble sendt i retur..
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #12 Skrevet 29. oktober 2005 Marian Keyes som har skrevet Vannmelon er vel den som skriver best av disse kiosklitteraturforfatterene. En helt grei og lettlest bok som går rett inn og rett ut.
Gjest Aloha Skrevet 29. oktober 2005 #13 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har kun sett filmen og den var helt grei.
Tusenfryd Skrevet 29. oktober 2005 #14 Skrevet 29. oktober 2005 Film? Er bøkene hennes filmet? Hvor får man tak i de? Ja i alle fall liker jeg alle hennes bøker. Og de koster under hundrelappen i bokhanldere - paperback - og jeg hadde ikke giddet å vente på bibiloteket på den. Den siste boken hennes er i hardback og til vanlig bokpris, litt for dyrt for meg.
Gjest Aloha Skrevet 29. oktober 2005 #15 Skrevet 29. oktober 2005 Film? Er bøkene hennes filmet? Hvor får man tak i de? Ja i alle fall liker jeg alle hennes bøker. Og de koster under hundrelappen i bokhanldere - paperback - og jeg hadde ikke giddet å vente på bibiloteket på den. Den siste boken hennes er i hardback og til vanlig bokpris, litt for dyrt for meg. ← Vannmelonen har flere ganger blitt vist på norsk TV, vet ikke hvor du får tak i den ellers. Om flere av bøkene hennes er filmet, vet jeg ikke. Vannmelonen er den med hun som blir gravid og reiser tilbake til Dublin? Jeg innbiller meg iallfall at den het Water Melon og var en filmatisering av en Marian Keyes-bok.
Tusenfryd Skrevet 29. oktober 2005 #16 Skrevet 29. oktober 2005 Ja, det er den, men jeg har aldri fått med meg at den har vært vist på tv... Må følge bedre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå