Gå til innhold

Vinger hotell Kongsvinger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært her og har erfaringer å dele?

Anonymkode: 1a30a...d8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde flere overnattinger der for et par år siden ifm videreutdanning jeg tok på Høgskolen i Innlandet (campus Kongsvinger). Jeg syntes det var ganske dårlig ift hva jeg hadde forventet ut fra prisen og bildene, både standarden på rommene, frokosten og servicen. Og hele hotellet stinker klor.

Testet etter hvert isteden hotellet på festningen, som er litt mer usentralt. Det syntes jeg var vesentlig bedre, både romstandard og frokost. Ikke noe voldsomt fantastisk det heller, men dog bedre enn Vinger.

Anonymkode: f6eae...730

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde flere overnattinger der for et par år siden ifm videreutdanning jeg tok på Høgskolen i Innlandet (campus Kongsvinger). Jeg syntes det var ganske dårlig ift hva jeg hadde forventet ut fra prisen og bildene, både standarden på rommene, frokosten og servicen. Og hele hotellet stinker klor.

Testet etter hvert isteden hotellet på festningen, som er litt mer usentralt. Det syntes jeg var vesentlig bedre, både romstandard og frokost. Ikke noe voldsomt fantastisk det heller, men dog bedre enn Vinger.

Takk for svar. Vi vil bare komme oss bort litt og fant et tilbud til 1550kr for to pers inkl 2 retters middag. Men ikke verdt det altså?

AnonymBruker
Skrevet

Gammelt og shabby. Sist jeg var der (en måned siden ca) stinket rommet av kloakk, sannsynligvis fordi rommet ikke hadde blitt brukt på lenge og vannlåsen i dusjen hadde gått tørr. Det hjalp når jeg fikk spylt litt vann i sluket. Kan ikke si noe om kvalitet på maten der, da jeg kun var der noen timer for å sove. 

Anonymkode: 3c084...657

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar. Vi vil bare komme oss bort litt og fant et tilbud til 1550kr for to pers inkl 2 retters middag. Men ikke verdt det altså?

Hvis middagen er i stil med maten på frokostserveringen hadde jeg aldri giddet å betale 1550 kr for overnatting + middag der..! Jeg hadde neppe greid å kose meg noe særlig der, hadde bare irritert meg over hvor shabby, slitent og fælt hotellet er (og med en bråkete hovedvei rett på utsiden også, og støyen høres godt fra rommene).

Jeg var der som sagt bare på overnatting i forbindelse med studium, og trengte kun et sted å overnatte. Det funker når det er eneste formål (jeg var knaptnok der utenom akkurat de timene jeg sov), men det er ikke et sted jeg hadde ønsket å tilbringe spesielt mye tid..!

Det må da være mange andre steder som også tilbyr bra deals med overnatting og middag, som likevel ikke trenger å være så fryktelig mye dyrere?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...