AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Hei, Håper at noen kan svare meg på dette: Jeg har et barn på 15mnd som er veldig, veldig syk pga omgangssyke. Jeg går ikke i detaljer, men har vært hjemme med han siden mandag. Far kan ikke ha barnet så lenge, det spiser ikke, drikker lite, men amming går bra. (Alt kommer opp igjen, barnet hat fått synlige ribbein og ryggrad på en liten uke nå) Jeg har rett og slett ikke brydd/tenkt på hvordan det blir mtp jobb og velferdsordningene da barnet har vært så dårlig og vært mitt eneste fokus. Men; Hvordan fungerer det? Blir det sykt barn-dager eller må jeg gjøre noe mer? Anonymkode: df16c...3a1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Sykt-barn-dager. Det er ikke en "Lengre periode" akkurat når det er snakk om fire-fem dager. Anonymkode: ce47e...55b 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Hvis dere ikke har vært i kontakt med lege enda ville jeg ringt nå. Ellers er det bare å bruke sykt barn dager, ja. Anonymkode: 55a1b...331 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dere ikke har vært i kontakt med lege enda ville jeg ringt nå. Ellers er det bare å bruke sykt barn dager, ja. Anonymkode: 55a1b...331 Man får ikke sykmelding for sykt barn. Anonymkode: 404bf...6b6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man får ikke sykmelding for sykt barn. Anonymkode: 404bf...6b6 Kanskje barnet trenger å undersøkes av lege? Anonymkode: ad144...5b0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 Tusen takk for svar. Jeg vet ikke hva som er en lengre periode osv mtp jobb. Barnet har vært syk siden før helgen, men jeg hadde fri da. Vi har vært til lege flere ganger. Vi er på alert, og har fått instruksjoner hvis han blir enda litt dårligere. Innleggelse er neste steg. Anonymkode: df16c...3a1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Hva er det du lurer på? Om du skal bruke sykt barn-dager fordi du har sykt barn? God bedring til den lille. Anonymkode: 9c05d...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå