Gå til innhold

Kan noen plis finne ut for meg hvor langt jeg er på vei? Har CRL mål av foster ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ultralyd å trodde jeg visste hvis langt jeg er på vei men MÅ ha regnet feil har jeg kommet frem til for jeg er ikke 15 uker slik jeg trodde utifra mål men jeg klarer ikke finne en helt riktig tabell 😅Hensikten med UL var å finne hjertelyd etter mye blødning. Vi fant det å ingen sa noe om alder på foster men det står på bildet jeg fikk at CRL er 2,27 cm.. regner med det er eneel mindre enn 15 uker nå men noen som er gode på dette?? 
det er over to uker siden den ble tatt denne ultralyden.. 😅

Anonymkode: e937a...741

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om crl er 2,27 cm så er du ca 9 uker på vei 😊

Anonymkode: cab14...73f

AnonymBruker
Skrevet

Ca 9 uker ja, men ettersom aldersbestemmelse ikke var bakgrunnen for undersøkelsen så ville jeg ikke hengt meg for mye opp i de tallene. 

Anonymkode: 7a249...b26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om crl er 2,27 cm så er du ca 9 uker på vei 😊

Så nå at dette målet var for 2 uker siden, så da er du 11 uker ish nå 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt mindre mål enn normalt mtp hvor lang jeg er på vei. Bombesikker på eggløsning fordi jeg har testet og tempet. Jordmor kom også frem til samme uke og termindato som meg. Kommenterte ikke at CRL var lav. Men hun kommentete i løpet av undersøkelsen at mål ikke ble helt nøyaktig da beina gjente seg. Det er jo vanlig at de ligger ganske sammenkrøket.

Anonymkode: 71f0f...bd9

AnonymBruker
Skrevet

CRL er vel fra hode til rumpe, så det spiller ingen rolle om de ser beina eller ikke

Anonymkode: 373c5...8d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...