AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Del Skrevet 10. mars 2022 Skal lage pavlova med eggekrem til lørdag. Kunne egentlig ha tenkt meg å lage marengsbunnen allerede idag men er litt usikker på holdbarheten på eggeplommene som blir til overs er? Skal bruke eggeplommene til eggekrem men kan eggekremen stå ett par dager i kjøleskapet? Anonymkode: be612...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. mars 2022 #2 Del Skrevet 10. mars 2022 Jeg søkte, og da kom det opp at eggekrem er holdbar 3-5 dager i kjøleskapet. Jeg har ikke prøvd mer enn en dag, men det er mer tilfeldig. Hadde ikke vært redd for å lage den i dag hvis den skal brukes lørdag. Det er lurt å legge plastfolie helt ned på overflaten før du setter kremen i kjøleskapet, så unngår du snerk på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Del Skrevet 10. mars 2022 Ja, den holder seg helt fint i et par dager i kjøleskap Anonymkode: 9e315...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Del Skrevet 10. mars 2022 Brunhilde skrev (8 timer siden): Jeg søkte, og da kom det opp at eggekrem er holdbar 3-5 dager i kjøleskapet. Jeg har ikke prøvd mer enn en dag, men det er mer tilfeldig. Hadde ikke vært redd for å lage den i dag hvis den skal brukes lørdag. Det er lurt å legge plastfolie helt ned på overflaten før du setter kremen i kjøleskapet, så unngår du snerk på toppen. Takk for tips 😊🙏 Anonymkode: be612...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå