Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2002 #1 Skrevet 14. oktober 2002 Hei Jeg er litt nyskjerrig på tonalin..noen som har prøvd dette? erfaringer`? ( neeei..ikke til slanking..men som et kosttilskudd) vil ha alles erfaringer though
Midnattsol Skrevet 14. oktober 2002 #2 Skrevet 14. oktober 2002 Ehh...ja.. Kjøpte flytende tonalin. Den smakte helt utrolig forferdelig grusomt. *grøsse ved tanken* Pinte den i meg ei lita stund...vet ikke hvorfor, for jeg trengte det ikke. Men..så havna den rett i søpla. Så om det virker eller ikke, det aner jeg ikke.
Gjest Ikke innlogget Lula Skrevet 15. oktober 2002 #3 Skrevet 15. oktober 2002 Jeg forsøkte meg på en Tonalinkur i våres. Smaken var slett ikke så ille som mange her inne skal ha det til. Det smakte som tynn saft, så det gikk helt greit å drikke det. Men jeg merket INGN forskjell da. Verken på det ene eller det andre, så da tror jeg at det blir med det ene forsøket :-)
Gjest Starya Skrevet 15. oktober 2002 #4 Skrevet 15. oktober 2002 Svigerinna mi brukte tonalin en peripde hun ville gå ned i vekt. I tillegg spiste hun litt sunnere, og bevegde seg mer, så om tonalinen hadde noe å si er ikke godt å vite.. Hun gikk i allefall ganske mye ned, uten at det tok så lang tid. Men, så ga hun totalt faen igjen og nå er hun større enn før. tror ikke det er tonalinen/slankingens skyld, men alt snopet som går inn mens hun ligger på sofaen... Tonalin inneholder cla, og jeg kjenner ei som tok cla tilskudd en tid. Hun opplevde å bli noe bedre i huden, ble mindre plaget med utslett i hodebunnen enn før.
Johanna Skrevet 15. oktober 2002 #5 Skrevet 15. oktober 2002 Har prøvd det jeg og, og merka ingenting på vekta. Ble kanskje mere sulten og gikk og smårapa den der forferdelige smaken som den har. :-? Det blir nok ikke mere tonalin på meg nei.
Midnattsol Skrevet 15. oktober 2002 #6 Skrevet 15. oktober 2002 Ble kanskje mere sulten og gikk og smårapa den der forferdelige smaken som den har Ja...*YUK* Helt grusomt. Tror jeg ville satsa på kapsler og ikke flytende. Lettere å få ned, men man kan allikevel bli gående å smårape den grusomme smaken når kapslene har løst seg opp. Den flytende var noe oljeaktig seig guffe. Fysjom!
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #7 Skrevet 15. oktober 2002 en "bunsjh" med negative erfaringer jo ! . HVor lenge holdt dere på med det da..? og hvor lang tid tar det før det liksom skal fungere`?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå