Gå til innhold

Noen prøvd tonalin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er litt nyskjerrig på tonalin..noen som har prøvd dette? erfaringer`?

( neeei..ikke til slanking..men som et kosttilskudd) vil ha alles erfaringer though :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh...ja..

Kjøpte flytende tonalin. Den smakte helt utrolig forferdelig grusomt. *grøsse ved tanken*

Pinte den i meg ei lita stund...vet ikke hvorfor, for jeg trengte det ikke. Men..så havna den rett i søpla.

Så om det virker eller ikke, det aner jeg ikke. :wink:

Gjest Ikke innlogget Lula
Skrevet

Jeg forsøkte meg på en Tonalinkur i våres. Smaken var slett ikke så ille som mange her inne skal ha det til. Det smakte som tynn saft, så det gikk helt greit å drikke det.

Men jeg merket INGN forskjell da. Verken på det ene eller det andre, så da tror jeg at det blir med det ene forsøket :-)

Skrevet

Svigerinna mi brukte tonalin en peripde hun ville gå ned i vekt. I tillegg spiste hun litt sunnere, og bevegde seg mer, så om tonalinen hadde noe å si er ikke godt å vite.. Hun gikk i allefall ganske mye ned, uten at det tok så lang tid. Men, så ga hun totalt faen igjen og nå er hun større enn før. tror ikke det er tonalinen/slankingens skyld, men alt snopet som går inn mens hun ligger på sofaen... :roll:

Tonalin inneholder cla, og jeg kjenner ei som tok cla tilskudd en tid. Hun opplevde å bli noe bedre i huden, ble mindre plaget med utslett i hodebunnen enn før.

Skrevet

Har prøvd det jeg og, og merka ingenting på vekta. Ble kanskje mere sulten og gikk og smårapa den der forferdelige smaken som den har. :-? Det blir nok ikke mere tonalin på meg nei.

Skrevet
Ble kanskje mere sulten og gikk og smårapa den der forferdelige smaken som den har

Ja...*YUK* Helt grusomt.

Tror jeg ville satsa på kapsler og ikke flytende. Lettere å få ned, men man kan allikevel bli gående å smårape den grusomme smaken når kapslene har løst seg opp.

Den flytende var noe oljeaktig seig guffe. Fysjom!

Skrevet

en "bunsjh" med negative erfaringer jo ! :) . HVor lenge holdt dere på med det da..? og hvor lang tid tar det før det liksom skal fungere`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...