Gå til innhold

Noen som har vegghengt toalett med spyling? Erfaring for og imot?

Teardrop

Anbefalte innlegg

Har lenge synes det har vært en tullete idé. Men samtidig synes jeg våtservietter ved behov er helt ubrukelig. Så har tenkt en del på det i dag. 

Er du fornøyd med ditt toalett med spyling og evt tørking? 

Kaldt vann? Spruter det over hele rumpeballene og lår osv? 

Argumenter for og imot? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Argument imot: enhver idiot klarer å tørke seg i rumpa på normal måte.

Anonymkode: e3370...ad5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Argument imot: enhver idiot klarer å tørke seg i rumpa på normal måte.

Så klart😂 du er tydeligvis gutt, vi jenter har et større behov for litt vann der nede litt oftere. Tenker et slikt toalett er enklere enn å kle av alt for å gå i dusjen hver gang man føler seg litt ufresh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi pusset nettopp opp badet og gikk for det! Veldig fornøyd, samboer elsker det (han brukte også våtservietter), jeg likte det ikke i starten men har justert på instillingene på min brukerprofil (lavest styrke på strålen) og nå er jeg solgt! Skånsomt og det føles som man blir skikkelig ren. 

Vanntemperatur kan du justere, posisjon og styrken på strålen kan også justeres. Så vannet er en god temperatur. Vårt har også kullfilter som kjører når man setter seg ned, så den fjerner lukt. Spylerne går ikke av før det er vekt på dosetet så det blir aldri søl. Vår har også egen lady-dusj, men den bruker jeg ikke. Bruker spylefunksjonen mest for nr. 2 besøk.

også har den tørkefunksjon (som en hårføner), så da har man valget om å bruke papir eller ikke. Jeg gidder ikke å vente så lenge på tørkeren så tar et papir og ett swipe som er helt rent!

veldig digg de gangene man har sensitiv mage og er mye på do. Kommer aldri til å ikke ha slike toalett igjen. Når vi pusser opp bad nr2 setter vi inn ett der også.

Anonymkode: c1989...a56

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi pusset nettopp opp badet og gikk for det! Veldig fornøyd, samboer elsker det (han brukte også våtservietter), jeg likte det ikke i starten men har justert på instillingene på min brukerprofil (lavest styrke på strålen) og nå er jeg solgt! Skånsomt og det føles som man blir skikkelig ren. 

Vanntemperatur kan du justere, posisjon og styrken på strålen kan også justeres. Så vannet er en god temperatur. Vårt har også kullfilter som kjører når man setter seg ned, så den fjerner lukt. Spylerne går ikke av før det er vekt på dosetet så det blir aldri søl. Vår har også egen lady-dusj, men den bruker jeg ikke. Bruker spylefunksjonen mest for nr. 2 besøk.

også har den tørkefunksjon (som en hårføner), så da har man valget om å bruke papir eller ikke. Jeg gidder ikke å vente så lenge på tørkeren så tar et papir og ett swipe som er helt rent!

veldig digg de gangene man har sensitiv mage og er mye på do. Kommer aldri til å ikke ha slike toalett igjen. Når vi pusser opp bad nr2 setter vi inn ett der også.

Anonymkode: c1989...a56

Takk for informativt svar 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantastisk! En vanlig do blir aldri det samme igjen. Løp og kjøp 👍

Anonymkode: c9b4a...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
25 minutter siden, Teardrop said:

Så klart😂 du er tydeligvis gutt, vi jenter har et større behov for litt vann der nede litt oftere. Tenker et slikt toalett er enklere enn å kle av alt for å gå i dusjen hver gang man føler seg litt ufresh. 

Nei, jeg er kvinne 29 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så relevant men er muslim så det forventes av oss å bruke vann, og vi bruker sånn do-dusj som henger på siden av toalettet. Funker ganske fint det også, og kanskje litt billigere. Helt opp til deg hvordan du vil gjennomføre da :) Har brukt toalett med spyling også, det funker ganske fint det å! 

Anonymkode: 05c31...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kutta
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke så relevant men er muslim så det forventes av oss å bruke vann, og vi bruker sånn do-dusj som henger på siden av toalettet. Funker ganske fint det også, og kanskje litt billigere. Helt opp til deg hvordan du vil gjennomføre da :) Har brukt toalett med spyling også, det funker ganske fint det å! 

Anonymkode: 05c31...e37

Det har da ikke noe med å være muslim å gjøre. Er jo helt vanlig i mange land

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til dere damer som bruker det: Jeg synes det ikke fungerer når man tisser, da må man uansett tørke. Er det flere som har dette problemet? Strålen stopper liksom på vagina. Greit før/etter sex da. Får skylt bort søl.

Anonymkode: dea0b...1a9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...