Gå til innhold

Jobber som butikkmedarbeider kiwi - bruker man hansker pga sår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på kiwi og er ganske ny. Får veldig mye sår på hendene hvor jeg begynner å blø og lurte på om noen vet om butikken har hansker man kan bruke?😅

Anonymkode: e03a6...b32

Gjest Puddingen93
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jobber på kiwi og er ganske ny. Får veldig mye sår på hendene hvor jeg begynner å blø og lurte på om noen vet om butikken har hansker man kan bruke?😅

Er veldigt sikker på at du kan få det ja. Eller at du kan kjøpe et par gode handskar på Fex biltema- sånna tynne som en bruker når en mekker med bil. Veldigt bra greier. 

men Ellers synes jeg du ska spørre chefen på kiwi :) det er vel ikke et problem? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da jeg begynte å jobbe på kiwi for ett års tid siden fikk jeg hansker uten å måtte spørre, nettopp pga dette problemet... Hvorfor ikke spørre sjefen/kollegene?

Anonymkode: ab03f...5e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har jobbet på meny butikk og der hadde de masse hansker det var bare å ta. Nettopp pga sår fra esker samt at mye varer er faktisk ganske fulle av bøss så du blir ganske skitten på henda av å fylle varer i hyllene 

Anonymkode: 037de...d5e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville brukt hansker hele tiden på jobben pga du tar i så mye rart og kan skade hendene dine. 

Jeg ville skiftet hansker ofte, og vansket de ofte. 

Anonymkode: 52a92...d39

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en del av uniformen, bare spør en kollega. 

Anonymkode: 11a3b...bed

Skrevet

Bare spør neste gang du er på jobb så får du nok et eget par. Hansker er et must i butikk, papercut svir som faan. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for mange nyttige svar! Da spør jeg neste gang jeg er på jobben!😊

Skrevet

Jobbet 9år i kiwi uten å bruke hansker 😅 fordel med krem og lipsyl i veska 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...