AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jobber på kiwi og er ganske ny. Får veldig mye sår på hendene hvor jeg begynner å blø og lurte på om noen vet om butikken har hansker man kan bruke?😅 Anonymkode: e03a6...b32
Gjest Puddingen93 Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jobber på kiwi og er ganske ny. Får veldig mye sår på hendene hvor jeg begynner å blø og lurte på om noen vet om butikken har hansker man kan bruke?😅 Anonymkode: e03a6...b32 Er veldigt sikker på at du kan få det ja. Eller at du kan kjøpe et par gode handskar på Fex biltema- sånna tynne som en bruker når en mekker med bil. Veldigt bra greier. men Ellers synes jeg du ska spørre chefen på kiwi det er vel ikke et problem?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jobber på kiwi og er ganske ny. Får veldig mye sår på hendene hvor jeg begynner å blø og lurte på om noen vet om butikken har hansker man kan bruke?😅 Anonymkode: e03a6...b32 Da jeg begynte å jobbe på kiwi for ett års tid siden fikk jeg hansker uten å måtte spørre, nettopp pga dette problemet... Hvorfor ikke spørre sjefen/kollegene? Anonymkode: ab03f...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Har jobbet på meny butikk og der hadde de masse hansker det var bare å ta. Nettopp pga sår fra esker samt at mye varer er faktisk ganske fulle av bøss så du blir ganske skitten på henda av å fylle varer i hyllene Anonymkode: 037de...d5e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Jeg ville brukt hansker hele tiden på jobben pga du tar i så mye rart og kan skade hendene dine. Jeg ville skiftet hansker ofte, og vansket de ofte. Anonymkode: 52a92...d39
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Ja, det er en del av uniformen, bare spør en kollega. Anonymkode: 11a3b...bed
Teardrop Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Bare spør neste gang du er på jobb så får du nok et eget par. Hansker er et must i butikk, papercut svir som faan.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Tusen takk for mange nyttige svar! Da spør jeg neste gang jeg er på jobben!😊 Anonymkode: e03a6...b32
Rem Skrevet 10. mars 2022 #9 Skrevet 10. mars 2022 Jobbet 9år i kiwi uten å bruke hansker 😅 fordel med krem og lipsyl i veska 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå