Anonym244 Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Hvilket av disse sykehusene fødte du på? Og hvilken erfaring hadde du? Vi tilhører i utgangspunktet Kongsvinger, men vurderer å heller søke fødeplass hos ahus da jeg føler de har bredere behandlingstilbud i form av spesielle avdelinger etc. Skal snakke mer med jordmor om dette, men vil gjerne høre andres erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Hvis noe går galt er det mye mer kompetanse på de store sykehusene Anonymkode: 8bb80...b57 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Jeg ville nok valgt ahus. Bor i Oslo og vurderte ahus pga de har lystgass! Vil også tro de har bedre kompetanse, spesielt om det skulle dukke opp komplikasjoner enn på Kongsvinger! Anonymkode: cada3...f64 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Jeg skal føde på Kongsvinger i september (er førstegangsfødene). Hører til der, selv om reiseveien til Kongsvinger og Lørenskog er like lang. Man blir flyttet til Lørenskog hvis det blir komplikasjoner i svangerskapet, og på Kongsvinger som er mye mindre har de bedre tid, fordi det er mindre forhold i følge min jordmor. Anonymkode: 26d36...e5b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 Jeg gar bare født på Ahus selv, men føler Kongsvinger er så langt unna spesialistene (feks nyfødtintensiven på Ahus, eller i verste fall Ullevål/Riksen hvor den beste kompetansen er) - dersom det skulle bli noe underveis eller etterpå 🙈 Anonymkode: 7cdf3...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå