Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket av disse sykehusene fødte du på? Og hvilken erfaring hadde du? Vi tilhører i utgangspunktet Kongsvinger, men vurderer å heller søke fødeplass hos ahus da jeg føler de har bredere behandlingstilbud i form av spesielle avdelinger etc. Skal snakke mer med jordmor om dette, men vil gjerne høre andres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noe går galt er det mye mer kompetanse på de store sykehusene 

Anonymkode: 8bb80...b57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok valgt ahus. Bor i Oslo og vurderte ahus pga de har lystgass! Vil også tro de har bedre kompetanse, spesielt om det skulle dukke opp komplikasjoner enn på Kongsvinger!

Anonymkode: cada3...f64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal føde på Kongsvinger i september (er førstegangsfødene). Hører til der, selv om reiseveien til Kongsvinger og Lørenskog er like lang. Man blir flyttet til Lørenskog hvis det blir komplikasjoner i svangerskapet, og på Kongsvinger som er mye mindre har de bedre tid, fordi det er mindre forhold i følge min jordmor.

Anonymkode: 26d36...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gar bare født på Ahus selv, men føler Kongsvinger er så langt unna spesialistene (feks nyfødtintensiven på Ahus, eller i verste fall Ullevål/Riksen hvor den beste kompetansen er) - dersom det skulle bli noe underveis eller etterpå 🙈 

Anonymkode: 7cdf3...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...