Gå til innhold

Foundation & pudder som ikke smitter av ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør helst være noe som selges på StrawberryNet...

Og pudderet skal helst være transparent/med lite farge, mens foundation'en må være dekkende uten å se ut som en maske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mineralfoundation fra Bare Escentuals sitter knallbra, og man kan regulere dekkevnen etter hvor mye man tar på.

Men du får den ikke på SN (der synes jeg fargeutvalget i det meste er slik at "min" farge ikke finnes, og jeg bruker stort sett helt vanlige farger).

Skrevet

Den er litt vrien å få lagt på den, tror jeg at jeg har lest ?

Skrevet

Den er veldig LETT å legge på. Du bare børster den på som solpudder og "masserer" den inn i huden. Bortimot idiotsikker, og bra hvis det skal gå fort. Dessverre kan jeg ikke bruke den så ofte, jeg er tydeligvis den eneste med tørr hud som får enda tørrere hud av den.

Men poenget er at den ikke smitter av i det hele tatt.

Skrevet

At det går fort er en stor bonus, spesielt om morgenen ja, vil ha minst mulig plunder da :)

Skrevet

Har du en link til Bare Escentuals ?

Skrevet (endret)

Jaha, dette virket noe komplisert....

Går det ikke an å enkelte og greit bestille 1 stk fdt ?

Mulig det er jeg som ikke finner fram...

Endret av Nutmeg
Skrevet

Hvis du registerer deg hos Essential Dayspa, kan du bestille foundation der. Men be dem om å skrive ned verdien utenpå pakken, for sikkerhets skyld. Topp nettbutikk jeg kan anbefale.

Ellers tror jeg www.beautybridge.com (USA) har BE, og også hqhair.com (fra England)

Skrevet

Om du ønsker en foundation som dekker,men ikke ser maskete ut,kan jeg anbefale Helena Rubinsteins Sensual Clone. Den er fin til blandings- og fet hud. Jeg synes selv den er litt for ekkende på dagtid-selv om den ikke ser maskete ut. Jeg bruker den på kveldstid. (kr 380)

Det "stripete" pudderet til Lauder er FANTASTISK og vil passe kriteriene dine. Det jevner ut huden og gir en fin glød. Det smitter ikke av og ser veldig naturlig ut. men har du noe å dekke over må du ha en god concealer i tillegg. (kr 300)

Produktene passer kjempe fint til min hud; normal ti fet.

:)

Skrevet

ok, takk for svaret ditt også kick, nå har jeg bestilt Bare Escentuals, så da får jeg teste ut det først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...