Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når begynte deres baby å smile? Min er fem uker, snart  seks men ingen smil i sikte

Anonymkode: 693c3...328

Videoannonse
Annonse
Gjest 96erjente
Skrevet

Det var vel rundt den tiden der. Plutselig så skjer det!😊

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet det ned, så derfor vet jeg at min nå 2-åring var 5 uker og 6 dager. Det er i den tidlige enden av skalaen, så ikke stress med det.

Anonymkode: ef096...30d

Skrevet

3 uker akkurat 😊

AnonymBruker
Skrevet

Sistemann her smilte sosialt ved 4 uker og 3 dager. 

Anonymkode: 0528d...b43

AnonymBruker
Skrevet

Min var ut i 6 veker og nokon dager. Han var også født etter termin, så kan evt justere litt etter det. Det varierer litt, men du kan vente eit smil 'anytime' no. Det er heilt fantastisk! 

Anonymkode: 1fa8b...b37

AnonymBruker
Skrevet

Eldsten var vel over 8 uker før det første skikkelige smilet kom. Minsten var 6 uker. 

Anonymkode: c2794...b41

AnonymBruker
Skrevet

Den første var litt over 6 uker. Jeg husker jeg leste at første smil ofte kom rundt 6 uker, og at det stemte med henne. Nr. to smilte litt tidligere, men det gikk gradvis fra å virke mest tilfeldig til at vi opplevde det som respons på at vi smilte til henne. Hun "smilte" ganske ofte helt fra første uken, så jeg kan ikke si nøyaktig når det var "ekte" smil.  

Anonymkode: 061bc...4e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den første var litt over 6 uker. Jeg husker jeg leste at første smil ofte kom rundt 6 uker, og at det stemte med henne. Nr. to smilte litt tidligere, men det gikk gradvis fra å virke mest tilfeldig til at vi opplevde det som respons på at vi smilte til henne. Hun "smilte" ganske ofte helt fra første uken, så jeg kan ikke si nøyaktig når det var "ekte" smil.  

Anonymkode: 061bc...4e1

Med eldsten min synes jeg det var vanskelig å se når det ble et "ekte" smil og når det bare var random bevegelser. 

Men med minsten min var det kjempetydelig, at han skikkelig gikk inn for å smile. Et langsomt, litt skjelvende, usikkert smil ❤️ Det var så rørende at jeg får helt tårer i øynene hver gang jeg tenker på det, og nå er han over året 😛 

Anonymkode: c2794...b41

Skrevet

5 uker har jeg skrevet i boka. Litt vage smil en ukes tid før de begynte å komme oftere og bredere. Men har venninner med barn som hverken smilte eller lo før mye senere uten at det er noe galt med barna deres :)

AnonymBruker
Skrevet

Var vanskelig å skille mellom bæsjesmil og kontrollert smil i starten, men første gangen vi var sikker på at smilet var kontrollert var pjokken 6 uker :) 

Anonymkode: 4cd13...5f4

• Liker 1
Skrevet

Rundt 4 uker, men det er nå rett før hun ble 6 uker at de ser mer og mer bevisste ut og hun smiler tilbake når vi smiler eller tøyser :)

AnonymBruker
Skrevet

Begge mine var rundt 8-9 uker 🙂 født et par uker før termin, kanskje derfor de var litt «treige». Lo ganske sent også så vidt jeg husker 😅

Anonymkode: 3c447...135

AnonymBruker
Skrevet

Eldste var sju uker gammel. Steinansikt fram til det. Andremann har smilt omtrent fra hen var nyfødt. Klarte ikke skille sosialt smil fra andre smil. Barnet har et usedvanlig godt humør. Yngste er bare tre uker gammel. Han  har et smilende uttrykk i øynene og litt i munnen, men ikke et skikkelig stort smil ennå.

Anonymkode: eddbf...39f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...