Gå til innhold

KORTE GENSERE/JAKKER!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med alle de korte genserne? Jeg hater de, en vask så er de til navelen, om en strekker seg så viser hele magen, hvorfor er dette eneste jeg finner? Hvor lenge varer denne fæle trenden?

er det seriøst noen som liker de?

Anonymkode: a752d...217

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg

AnonymBruker
Skrevet

Enig det er grusomt. 

Anonymkode: 97275...975

• Liker 1
Skrevet

Helt enig.

Heldigvis kan jeg strikke mine egne gensere i passende lengde.

AnonymBruker
Skrevet

Er så enig! Har ikke fått kjøpt en genser eller topp på flere år, alt er jo kort og bredt. 
Gleder meg sååååå til moten blir langre og smalere, da skal jeg kjøpe opp så jeg har det jeg trenger for mange år 😂

Anonymkode: c59d2...74f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i all verden er det dere handler klær, da? Hvis dere ikke skal ha gensere i tunikalengde, så er det jo masse gensere i vanlig lengde (hoftelengde) f.eks. her:

https://www.matchfashion.no/dameklaer/gensere-cardigans/

https://www.zalando.no/dameklaer-strikk-og-cardigans/kaffe/?length=ekstra---lang.lang

https://cubus.com/no/dame/kolleksjon/gensere/strikkegensere/#page=2

Anonymkode: 5af5d...d23

AnonymBruker
Skrevet

Haha, for et år siden så var klagekoret her inne: "hva er greia med oversized klær, jeg vil ha kort og kroppsnært!!!". Burde vel ha handlet inn masse dengang, eller er greia bare å være motekontrær uansett?

Anonymkode: 27397...d95

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

SÅ enig! Jeg er tjukk, så kort genser og mom-jeans på meg er ren underholdning. Hater 90-tallsmoten, men den gir meg slankemotivasjon. 

Anonymkode: d1e76...5f1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Haha, for et år siden så var klagekoret her inne: "hva er greia med oversized klær, jeg vil ha kort og kroppsnært!!!". Burde vel ha handlet inn masse dengang, eller er greia bare å være motekontrær uansett?

Det finnes en mellomting mellom oversized og magetopper.

Jeg vil ha gensere som passer til meg. Heldigvis kan jeg strikke mine egne genser som blir kroppsnære og passe lange dvs dekker magen ikke rompa.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns cropped "light" er ganske fint. Elsker å kombinere det med bukser/jeans med høyt liv. Oversized er også fint, men komboen cropped og oversized er katastrofe😄

Anonymkode: cfdf2...a96

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker korte gensere og jakker veldig godt

Anonymkode: 7630c...14b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Disse korte overdelene er jo også oversized, i bredden. Det de fleste ønsker seg nå, og ønsket seg for to år siden, er klær med normale passformer fasonger. Ultrakort og så bredt at det passer en gjennomsnittlig flodhest er ikke normalt på noen som helst måte. Jeg ønsker meg klær som er passe figursydd, og på alle måter normale i lengde og bredde. Med andre ord, klær som er flatterende på folk flest og ikke bare supermodeller. 

Anonymkode: d6436...33d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så handle et sted de har de type genserne dere vil ha da? Er det virkelig nødvendig å lage en hel tråd om at dere ikke liker dagens mote/trender? Må man på liv og død ha på det som er i mote nå? Ingen tvinger det på dere, gå med det du vil. Ærlig talt, her snakker vi i-landsproblemer. 

Anonymkode: e5f37...612

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig, stusselig, men er jo null problem å finne normal lengde da...

Anonymkode: a001c...118

Gjest AprilRyan
Skrevet

Mye rare fasonger ja. Korte topper og gensere. Bukser som er vide og korte i beina. Alt er oversize og skoene skal være klumpete og store. Jeg hadde følt meg som en klovn, men jeg finner masse normale klær så har egentlig ikke noe problem med at jeg må kjøpe rare klær eller ikke kjøpe noe. Handler mest på nett.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 22.28):

Ærlig talt, her snakker vi i-landsproblemer. 

Så gå ut i verden og gjør noe mer nyttig enn å henge på KG da, for her fråtser vi i våre i-landsproblemer, og elsker det!

Anonymkode: 12604...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som klager over korte gensere og vide bukser: skjønner dere ikke at dere nå er blitt for gamle til å like de siste trendene, og bør se etter klær i butikker for «voksne». Der er det ikke bare korte gensere.

Anonymkode: 3e96a...f6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere som klager over korte gensere og vide bukser: skjønner dere ikke at dere nå er blitt for gamle til å like de siste trendene, og bør se etter klær i butikker for «voksne». Der er det ikke bare korte gensere.

Nei, det betyr at jeg er fornøyd med kroppen min og vil derfor ikke gjemme den under formløse klær.

Anonymkode: 92fb0...3ac

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, det betyr at jeg er fornøyd med kroppen min og vil derfor ikke gjemme den under formløse klær.

Anonymkode: 92fb0...3ac

Det er jo ikke bare formløse klær i butikker for voksne. Pga ungdomsmoten nå vil jeg mene det er mindre formløse klær der. Var jo liksom det som var meningen med svaret mitt.. jeg mener ikke butikker for pensjonister, men for voksne folk, som Filippa k, follestad, høyer osv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 22.28):

Så handle et sted de har de type genserne dere vil ha da? Er det virkelig nødvendig å lage en hel tråd om at dere ikke liker dagens mote/trender? Må man på liv og død ha på det som er i mote nå? Ingen tvinger det på dere, gå med det du vil. Ærlig talt, her snakker vi i-landsproblemer. 

Dette er en klær og mote kategori, jeg har full rett til å lage tråd om det her, gå å les politikk eller noe

Anonymkode: a752d...217

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...