Gå til innhold

Hvor mye tåler dusjbatteriet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt leilighet og er jo livredd for alt. Jeg har pleid å bruke noen produkter på pumpeflaske i dusjen og noen av pumpene er litt harde, og nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av dem. Tåler dusjbatteriet at jeg trykker oppå det? Jeg er jo livredd for å rive det ut av veggen🙄

Anonymkode: dc1d6...558

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller hatt de et annet sted, vi har ingenting stående oppå blandebatteriet. Vi har hyller og en som henger over dusjdøren.

Anonymkode: 9643e...4f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville heller hatt de et annet sted, vi har ingenting stående oppå blandebatteriet. Vi har hyller og en som henger over dusjdøren.

Jeg har bare en liten plasthylle innpå dusjstangen, så da må jeg i tilfelle ha den på gulvet, men det var det jeg håpet å slippe😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har bare en liten plasthylle innpå dusjstangen, så da må jeg i tilfelle ha den på gulvet, men det var det jeg håpet å slippe😄

Men kjøp en hylle til å ha inne i dusjen da vel, mye stilig og praktisk å få tak i...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du ikke dører til dusjen? Mange hyller som kan henge over :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...