AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg har nettopp kjøpt leilighet og er jo livredd for alt. Jeg har pleid å bruke noen produkter på pumpeflaske i dusjen og noen av pumpene er litt harde, og nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av dem. Tåler dusjbatteriet at jeg trykker oppå det? Jeg er jo livredd for å rive det ut av veggen🙄 Anonymkode: dc1d6...558
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Jeg ville heller hatt de et annet sted, vi har ingenting stående oppå blandebatteriet. Vi har hyller og en som henger over dusjdøren. Anonymkode: 9643e...4f6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville heller hatt de et annet sted, vi har ingenting stående oppå blandebatteriet. Vi har hyller og en som henger over dusjdøren. Anonymkode: 9643e...4f6 Jeg har bare en liten plasthylle innpå dusjstangen, så da må jeg i tilfelle ha den på gulvet, men det var det jeg håpet å slippe😄 Anonymkode: dc1d6...558
Mezzosoprena Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har bare en liten plasthylle innpå dusjstangen, så da må jeg i tilfelle ha den på gulvet, men det var det jeg håpet å slippe😄 Anonymkode: dc1d6...558 Men kjøp en hylle til å ha inne i dusjen da vel, mye stilig og praktisk å få tak i...
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har bare en liten plasthylle innpå dusjstangen, så da må jeg i tilfelle ha den på gulvet, men det var det jeg håpet å slippe😄 Anonymkode: dc1d6...558 Har du ikke dører til dusjen? Mange hyller som kan henge over Anonymkode: 9643e...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå