AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Så de hadde billig jord til planter og blomster på coop ekstra. Husker ikke merke. Er det stor forskjell på jord fra butikker VS plantasjen? Anonymkode: bff19...de1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så de hadde billig jord til planter og blomster på coop ekstra. Husker ikke merke. Er det stor forskjell på jord fra butikker VS plantasjen? Anonymkode: bff19...de1 Det kommer helt an på. Du får jord av ganske varierende kvalitet både på butikker og på Plantasjen. Anonymkode: 0ade4...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Det du må sjekke er andelen torv som er i jorden. Hageland sin billigste har ett innhold på rundt 60-70% med andre ord får du det du betaler for. Du kan kjøpe billig jord, også blande inn kompostert kugjødsel. Anonymkode: 96e3b...b16
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 Kjøper billig jord og blander i kukompost. God erfaring med coop obs sitt billigste merke, litt torv men ikke mer enn andre billigmerker... Anonymkode: 03ab1...1d7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 Nja. Jeg kjøpte god jord og plantet i krukker fra Hageland, så gikk jeg tom og kjøpte jord fra europris i de to siste krukkene. De krukkene fikk mye ugress rundt blomstene. Så min erfaring er at europris jorden var full av ugress frø. Anonymkode: 20cd9...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå