Gå til innhold

Jeg ventet med å bli sammen med henne pga de sosiale kodene. Nå angrer jeg på det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har likt henne siden vi begge var unge, men jeg var noen år eldre. Det gjorde at jeg ikke kunne date henne den gang og hun ble sammen med en annen. Han behandlet henne dårlig og hun har ikke vært med andre siden. Nå som vi er eldre er det plutselig sosialt akseptabelt at vi har datet i fem måneder og ting begynner å bli seriøst klarer jeg ikke riste av meg tanken om at vi kunne unngått det dårlige forholdet hennes og jeg kunne vært hennes første på flere måter

Anonymkode: 15569...bdf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var hun og du da?

Anonymkode: f954e...c18

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var hun da, og hvor gammel var du? Det er jo litt relevant for hva som var rett og gjøre.

Det er jo føret og fremst BRA at vi har noen lovfestede regler og sosiale normer for dette med aldersforskjell når man er ung. Det setter ofte en stopper for usunne og skadelige forhold med skjeve maktforhold og ulik modenhet, forutsetninger og forventninger. 

Når det er sagt - ingen kan endre fortiden. Det er som det er, legg det bak deg. 

Anonymkode: 0cd36...4fa

• Liker 11
Skrevet

Eller det kunne ha gått skeis fordi aldersforskjell og modenhet hadde blitt for problematisk da og dere ville ikke vært sammen nå. Dessuten sier du faktisk ingenting om at hun var interessert og villig da...

• Liker 15
Skrevet

Hva er poenget med dette innlegget? Du kan dessverre ikke skru tilbake tiden, så uansett hvor mye du måtte angre så er det ikke så mye å få gjort med det nå. Kan du ikke bare fokusere på hvor fint det er at dere er sammen nå? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

"Jeg kunne vært hennes første" er hvertfall bare en gammeldags og ekkel holdning du bare kan legge av deg med en gang.

"Sosialt uakseptabelt" er med andre ord, hun var for ung. Så det kan du og bare legge av deg.

Er ikke sikkert du er den hun har drømt om heller, ett par år frem i tid.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 8223a...289

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du viser flere røde flagg her TS. Det burde absolutt ikke bety noe at du ikke er hennes første - uansett hvilken måte du sikter til. 

Ellers er det, som andre allerede har påpekt, en veldig bra ting at det ikke var mulig for dere å bli sammen den gang da, dersom det var pga aldersforskjell og hun var mindreårig. Selvsagt er ikke det noe du skal ønske var annerledes. 

Ellers forstår jeg ikke hva godt som skal komme av å tenke i slike baner uansett, du kan jo ikke endre på det fra eller til? 

Anonymkode: d8f10...859

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har likt henne siden vi begge var unge, men jeg var noen år eldre. Det gjorde at jeg ikke kunne date henne den gang og hun ble sammen med en annen. Han behandlet henne dårlig og hun har ikke vært med andre siden. Nå som vi er eldre er det plutselig sosialt akseptabelt at vi har datet i fem måneder og ting begynner å bli seriøst klarer jeg ikke riste av meg tanken om at vi kunne unngått det dårlige forholdet hennes og jeg kunne vært hennes første på flere måter

Damer velger alltid slemme menn… dette er fakta. Dere velger ikke oss snille menn, selv om dere vet at det ville ført til et godt forhold uten vold.. men dere velger vold. 

Anonymkode: 1cb09...c82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Damer velger alltid slemme menn… dette er fakta. Dere velger ikke oss snille menn, selv om dere vet at det ville ført til et godt forhold uten vold.. men dere velger vold. 

Du er ikke snill

Anonymkode: 754b7...576

• Liker 17
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du legger skylden på offeret...?

Du lurer vel ikke på hvorfor du fortsatt er single? 

Anonymkode: 664eb...5d3

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å være den første?

Anonymkode: eb21b...4fe

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Får meg til å tenke at hun var 14-15 og du 19-20 🤮🤮 flere rødd flagg i resten av teksten...

Anonymkode: c7c83...ce6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det så viktig for deg å være den første?

Anonymkode: eb21b...4fe

Ja, dette bør TS grave i og helst legge helt fra seg. At han ser på henne som skadet vare🤢

Anonymkode: 79a36...1e5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Menn som konstant føler behovet for å påpeke hvor snille de er, er ikke snille. 

• Liker 10
Skrevet
MizzVic skrev (1 time siden):

"Jeg kunne vært hennes første" er hvertfall bare en gammeldags og ekkel holdning du bare kan legge av deg med en gang.

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det burde absolutt ikke bety noe at du ikke er hennes første - uansett hvilken måte du sikter

Anonymkode: d8f10...859

Skjerpings folkens. Om trådstartar har slike seksuelle og/eller romantiske preferanser, så må jo det vere heilt greitt.

Å seie at andre sine preferanser er ekle, berre fordi det ikkje er dei same som vi har sjølv - DET er gamaldags.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, dette bør TS grave i og helst legge helt fra seg. At han ser på henne som skadet vare🤢

Ikke sant. Målet burde vel heller være å være den siste? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Gud skrev (1 minutt siden):

Skjerpings folkens. Om trådstartar har slike seksuelle og/eller romantiske preferanser, så må jo det vere heilt greitt.

Å seie at andre sine preferanser er ekle, berre fordi det ikkje er dei same som vi har sjølv - DET er gamaldags.

Jada, det er greit, og det kunne han jo tatt med i kriteriene om han skulle finne ny kjæreste. Men nå er han faktisk sammen med en dame og hun har den fortiden hun har. Det er bare dumt å gå og kverne på det nå, det er jo ingenting å gjøre med. Å være sammen med henne og samtidig tenke dårligere om henne fordi han ikke er den første, hvordan kan det være av det gode?

• Liker 3
Skrevet
Gud skrev (1 time siden):

Helt uenig.

Å ha det som en seksuell preferanse, er IKKE ok.

Med mindre det er snakk om religiøse greier, hvor det gjelder BEGGE parter.

TS lot være pga alder...han turte ikke fordi hun var for ung. (Takk og lov!) Ts var garantert ikke jomfru, og det at en mann skulle ønske han var den første bla bla bla

Nei. Bare NEI.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle ønske at du data en mindreårig, fordi da kunne du blitt hennes første?.

I tillegg er du mer opptatt av dette, enn glad på hennes vegne som til slutt unnslapp en ikke snill mann? 

Anonymkode: fc719...cff

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...