AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Alle har ulike svar og punkter. Vil høre alles Kan starte med meg •at du ikke blir lei deg av å se bildene hans •at du ikke får lyst på han når du tenker tanken om at han kommer tilbake •når du INNSER feilene han har gjort, og de ser større ut nå enn da du var i forholdet. Anonymkode: 61486...4e4 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 kjenner jeg gleder meg ti jeg er der,,,,, ikke der enda... - Når jeg ikke får klump i magen av å se han - Når jeg klarer å se hvor lite han ga iht hva jeg ga - Når jeg ser klart og tydelig at det aldri ville fungert Anonymkode: 32592...1b4 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Det finnes bare ett, og det er at man ikke ser etter "store punkter" eller noe som helst annet. Anonymkode: ce405...878 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Det er når man driter i hva han gjør, hvem han ligger med, om han er singel eller ikke og er glad at han ikke ble en del av fremtiden din. Deilig følelse Anonymkode: 57c41...274 9 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 hmm, tror dette får man til å innse at jeg ikke er over eksen🙈 Snart 7 år siden vi gikk fra hverandre. Min første store kjærlighet. Det funket bare ikke og var ingen som gjorde noe galt. Håper han har det bra og er der han vil være i livet, men tror aldri jeg vil komme helt over han, men jeg har gått videre i livet. Tror det bare er bra at vi ikke har sett hverandre siden det ble slutt😅 Men mine 3 punkt som gjorde at jeg var klar til å utforske og bli forelsket igjen var * Da jeg sluttet å gråte daglig over han og tanken av oss. * Da jeg klarte å snu sinne mitt rundt han til å heller ønske at han skulle ha det bra og være lykkelig. * Da jeg innså at man kan elske noen så mye at man bare må godta å la dem gå sin egen vei uten at du skal være der ved siden og at det er okei. Anonymkode: a8c0d...8dc 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Når jeg innser at jeg ikke har tenkt på ham på lenge. Når jeg kan snakke om ham uten å føle sterke følelser, enten savn sinne eller whatever. Anonymkode: 5d0d7...ce8 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Når man er ferdig å være sint på seg selv for bortkasta tid når man husker at måten han pustet på var skikkelig irriterende det dumme feite tryne ut sv livet mitt for godt Anonymkode: cecf0...bde 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 *Den dagen jeg ikke ser etter bilen hans når jeg er ute å kjører. * Den dagen jeg ikke er redd for å treffe han sammen med en annen dame. * Den dagen jeg kan tenke på han uten å bli trist over alt som ikke ble. Savner han enda💔 Anonymkode: 1fc72...025 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #9 Skrevet 10. mars 2022 Ikke opptatt av å snoke eller følge med på hva eksen gjør Ikke opptatt av før/etter eksen Tenker lite på vedkommende Anonymkode: cb048...5aa
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #10 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): kjenner jeg gleder meg ti jeg er der,,,,, ikke der enda... - Når jeg ikke får klump i magen av å se han - Når jeg klarer å se hvor lite han ga iht hva jeg ga - Når jeg ser klart og tydelig at det aldri ville fungert Anonymkode: 32592...1b4 Hvor mange uker/ mnd/ år har det gått? jeg er på 3 uke og innser alt. ja tanken er trist av og til og jeg kan få tåre av å snakke om det. Men fordi jeg angrer på at jeg ikke gjorde noe tidligere. Ikke han jeg vil ha tilbake fordi har insett han var dritsekk under hele forholdet men jeg trengte avstand for å se det Anonymkode: 61486...4e4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #11 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er når man driter i hva han gjør, hvem han ligger med, om han er singel eller ikke og er glad at han ikke ble en del av fremtiden din. Deilig følelse Anonymkode: 57c41...274 Jeg kan av nysgjerrighet lure, men tanken sårer meg ikke. Om han går til ny dame blir jeg såret for at han var så fake og jeg ikke kjente han. Men ikke fordi jeg tenker «han er min, ikke hennes» Anonymkode: 61486...4e4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #12 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): *Den dagen jeg ikke ser etter bilen hans når jeg er ute å kjører. * Den dagen jeg ikke er redd for å treffe han sammen med en annen dame. * Den dagen jeg kan tenke på han uten å bli trist over alt som ikke ble. Savner han enda💔 Anonymkode: 1fc72...025 Var han hyggelig? Anonymkode: 61486...4e4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #13 Skrevet 10. mars 2022 Dagene er lysere og lettere uten ham, enn de var med ham. Jeg bryr meg katta i hva han nå gjør på fritiden sin, hvem han treffer eller om han drar rett på date med nye damer. Bare jeg slipper å forholde meg mer til ham som kjæreste, er jeg fornøyd. På grunn av felles barn treffes vi fortsatt ofte, og det er så deilig å kjenne på at det virkelig er null romantiske eller triste følelser som kommer til overflaten når vi treffes. En drøy måned siden bruddet nå, men det var da allerede gått et halvt år på overtid. Anonymkode: 80a07...fd1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #14 Skrevet 10. mars 2022 For meg var det når jeg begynte å drite i hva han drev med, og hvem han snakket med, og når jeg plutselig tillot meg å få følelser for en annen, uten at jeg egentlig hadde noe dårlig samvittighet over det. Aldri hatt følelser for noen ila de 10 årene vi var sammen, men etter andre gangs utroskap fra hans side, så brydde jeg meg ikke mer. Han måtte gjerne snakke med hvem han ville, det brydde meg ikke. Og følelsene jeg fikk for han andre, plagde meg ikke ift samboer. Gjorde det slutt et par uker etter dette, da jeg ikke greide å slippe følelsen om at jeg ønsket noe annet. Er forøvrig ikke sammen med han jeg fikk følelser for, da det utviklet seg til et usunt hekt. Traff nåværende samboer to år etter dette. Anonymkode: 255cf...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #15 Skrevet 10. mars 2022 Nå som jeg har innsett at han drev med psykisk vold Nå som jeg ikke bryr meg om at han er med sitt nye offer Nå som håpet om oss to sammen igjen ikke finnes mer Men, jeg er lei meg fordi han lager et mareritt for meg enda (vi har barn)! Skulle helst aldri hatt kontakt igjen. Anonymkode: 6a752...52d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #16 Skrevet 10. mars 2022 Finnes vel egentlig bare ett? Når man tenker på å gjøre det slutt Anonymkode: b9f56...7d6 1
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 10. mars 2022 #17 Skrevet 10. mars 2022 Jeg har ingen ex’er som jeg var følelsesmessig involvert i når jeg gikk ut av forholdet. Jeg visste at jeg hadde prøvd alt jeg kunne og hadde ikke mere å gi, har ønsket de det beste i livet og det var bare ikke meg. Men skulle jeg endt opp med skikkelig kjærlighetssorg i framtiden ville jeg kuttet alle bånd og satt meg selv i første rekke. Ikke oppsøkt arenaer vi kunne møtes. Livet går videre og det handler bare om å endre tankegangen sin selv. Jo mere en går å tenker på alt som kunne blitt jo verre får en det.
sicario Skrevet 10. mars 2022 #18 Skrevet 10. mars 2022 Jeg har heldigvis evnene til å styre sånne ting litt selv. Det er en mental bryter jeg skrur av . Slipper å gå rundt å føle på kjipe følelser. Alle kan lære seg dette. Bruker velkjente teknikker fra traumebehandling. Handler blant annet om kognitive øvelser for å tidsavgrense en følelse. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #19 Skrevet 10. mars 2022 sicario skrev (50 minutter siden): Jeg har heldigvis evnene til å styre sånne ting litt selv. Det er en mental bryter jeg skrur av . Slipper å gå rundt å føle på kjipe følelser. Alle kan lære seg dette. Bruker velkjente teknikker fra traumebehandling. Handler blant annet om kognitive øvelser for å tidsavgrense en følelse. Tror de fleste lett kan det om de ønsker å gå videre, men mange lever med et håp om at eksen skal angre og ta en tilbake. Da ønsker man ikke skru av følelsene. Det blir også vanskelig om man ikke har fått en avklaring. Eller så har man såpass dyp kjærlighet for vedkommende at man ikke bare kan skru av - og om man skrur av, så vil det underbevisst prege en. Et brudd oppleves for mange som et dødsfall. Man trenger å sørge før man går videre. Men er det snakk om en kort romanse, og man har snakket sammen og fått bekreftet at her er det ingenting å hente, så klarer man fint å skru av den mentale bryteren. Ikke noe å poeng å dvele eller lengte etter noen som aldri kommer til å skje. Da bør man så absolutt bare skur av først som sist. Anonymkode: 643f6...54d 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #20 Skrevet 10. mars 2022 At jeg ikke ser folk som ligner på ham hele tiden når jeg er ute og går. At jeg ikke fylles av sorg når jeg hører musikken «vår» At jeg ikke skvetter til når jeg hører navnet hans. Anonymkode: 86093...754 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå