Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som scam.

Anonymkode: a6f89...d63

AnonymBruker
Skrevet

det største problemet er at alle sånne nettsteder gir så ufattelig liten "utbetaling" for deg. De som arrangerer slike spørreundersøkelser tjener nok ufattelig mye mer, enn du noensinne kommer til å gjøre.

det kan fort gå ett par måneder (med talløse undersøkelser) før du kan få ett gavekort på noen få hundre-lapper liksom. 

Anonymkode: 90da3...b4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette er selvfølgelig bare bullshit. Skal du tjene 3600 i mnd på dette må du klikke deg igjennom spørreundersøkelser 8-10 timer for dag! Du tjener bare 1-5 kr på hver undersøkelse som kan ta alt fra 5 - 30 minutter. 

Jeg er selv med på Norstat. Der får jeg 1 kr pr estimerte minutt en undersøkelse tar. 60 kr "timen". Dette kan løses ut ved gavekort. Er egentlig ganske fornøyd med Norstat. Men det er fordi det er en seriøs aktør som faktisk betaler helt OK. 

Iløpet av ett år, med 1-5 undersøkelsesdeltakelser i uken, så når jeg kanskje 800-1000 kr i gavekort. Så som du ser, jeg blir liksom ikke rik av det, men jeg får anledning til å kjøpe meg noe fint for å svi av overflødig med tid uansett. 

Anonymkode: 0e23e...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...