Gå til innhold

Hvilket rengjøringsmiddel til toalett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket rengjøringsmiddel foretrekker dere å bruke til toalettet? Hvilken klut bruker dere til det?

Anonymkode: e8edc...009

Skrevet

Bruker papir og blå jif på utsiden og dokost med klor på innsiden.  Lar det virke i en halvtime før jeg spyler ned.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker zalo til toalettet og det meste av rengjøring i hjemmet, og flekker skrubbes med jif skurekrem. Vasker med vanlige bomullskluter. Det hender jeg bruker litt klorin, men det får meg til å nyse, så unngår det om jeg kan.

Anonymkode: b4c7c...9f8

Skrevet

Klorin dovask og jif engangs toalettkluter til vask rundt

• Liker 1
Skrevet

Domestos fresh oppi doen, bruker kosten til å skrubbe. Lokk, ring, sisterne osv vasker jeg med engangskluter for baderom/wc. Kan også bruke klut, som hives til kokvask etterpå.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bruker klorin rengjøringsspray og papir til å rengjøre utsiden av toalettet, og domestos wc gel i toalettet og kosten til å skrubbe. 

Endret av Kittykat
AnonymBruker
Skrevet

Rema toalettvask nedi, zalospray eller glassvask og toalettpapir eller våtservietter utenpå alt etter hva jeg har tilgjengelig og hvor grundig jeg skal være. 

Anonymkode: dea7d...314

Gjest loveli
Skrevet

Änglamark toalettrens der det er vann for å ikke belaste miljøet med klor. Klor er totalt unødvendig å bruke oppi toalettet!

Bruker litt klorin på utsiden av toalettet, men man trenger ikke mye. Er mest nøye på ringen og lokket og selve opptrekkerknappen. Undersiden av toalettet fra ringen og ned vasker jeg med Änglamark vaskemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...