Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke jobber kan han få etter endt utdannelse? Er alenemor og ufør, så kjenner ikke så mye til jobber som krever utdanning.

Anonymkode: 2770c...cbc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilke jobber kan han få etter endt utdannelse? Er alenemor og ufør, så kjenner ikke så mye til jobber som krever utdanning.

Det heter visst folkehøgskole får jeg høre nå av sønnen.

AnonymBruker
Skrevet

Han får ikke jobb etter utdannelse på folkehøyskole! Det gjelder alle linjer.

Folkehøyskole er ikke høyere utdanning. Det er et pauseår mellom vgs og høyere utdanning, og er nesten ikke CV-verdig, annet enn å vise at man har gjort NOE i løpet av friåret sitt.

Anonymkode: 62fbd...87d

• Liker 31
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Folkehøgskole er ikke høyere utdanning, og gir stort sett ingen kompetanse.

Det er et friår for selvutvikling. Litt mer som leirskole et helt år, hvor en kan velge ulike linjer for hva en liker å holde på med.

Anbefaler deg å lese på nettsiden for stedet han ønsker å dra til.

Anonymkode: d9eea...4ef

• Liker 22
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Folkehøgskole gir ikke en utdannelse. Så  han får neppe noen jobb kun basert på et år der. 

Anonymkode: a852a...11b

• Liker 11
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Folkehøyskole er kun kos, har ingenting med utdanning å gjøre. Men når det er sagt er ett år på folkehøyskole et minne for livet. 

AnonymBruker
Skrevet

Studere gaming, du mener drive med gaming på folkehøgskole. Man studerer ikke der.

Anonymkode: fa544...28c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han får ikke jobb etter utdannelse på folkehøyskole! Det gjelder alle linjer.

Folkehøyskole er ikke høyere utdanning. Det er et pauseår mellom vgs og høyere utdanning, og er nesten ikke CV-verdig, annet enn å vise at man har gjort NOE i løpet av friåret sitt.