AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Hei! En jeg har datet en del driver en slags flørting med meg mens han har dame. Han sier «du så bra ut i den buksen i dag», «du ser bra ut i alt», «prøver du å få meg i trøbbel?» osv. Jeg skriver da tilbake «jeg tror nok det er du som prøver å få deg selv i trøbbel». Og da skriver han «nei, jeg er en snill gutt. Det kommer ikke til å skje noe så lenge jeg har dame». Han kaller meg også «vennen», «babe» osv. Jeg skal innrømme at jeg har følelser for han, og jeg har hatt det en stund nå. er dette ok av han når han har dame? Anonymkode: d0f82...7bc
Gjest Inanna Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 (endret) Nei, det er ikke ok. Endret 9. mars 2022 av Inanna
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Han godter seg når du svarer. Han merker at du liker han. Det fortjener han ikke fordi han er en drittsekk. Dumper han damen sin og blir sammen med deg, så kommer han til å flørte med andre damer mens han er med deg også. Ikke gidd å kast bort livet ditt på sånt. Bare slett han fra chatten og slutt å gi han oppmerksomhet/svar. Anonymkode: d70e6...f5f 18 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Han går over grensa, du biter på kroken. Han søker spenning og håper du vil varme sengen en kveld, og neste gang er det rett tilbake til dama hjemme og du blir glemt. Anonymkode: bc46a...0f9 8 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Ingenting i veien med å flørte med jenter som ser bra ut. Forutsatt at du ser bra ut. Om du ikke gjør det er det veldig merkelig oppførsel, og han bør ta seg sammen. Anonymkode: 44c1f...f4d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han går over grensa, du biter på kroken. Han søker spenning og håper du vil varme sengen en kveld, og neste gang er det rett tilbake til dama hjemme og du blir glemt. Anonymkode: bc46a...0f9 Han ble sammen med henne for litt over en uke siden. Så det er veldig tidlig å begynne å «flørte» med andre jenter daa! Og jeg har ikke tenkt å varme sengen hans. Det skal veldig mye til å få meg i sengen, og det vet han. Men jeg er enig med hva du skriver. Anonymkode: d0f82...7bc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han ble sammen med henne for litt over en uke siden. Så det er veldig tidlig å begynne å «flørte» med andre jenter daa! Og jeg har ikke tenkt å varme sengen hans. Det skal veldig mye til å få meg i sengen, og det vet han. Men jeg er enig med hva du skriver. Anonymkode: d0f82...7bc Da er han komplett drittsekk og du er dum som skriver med ham. Anonymkode: 74377...b1a 8 2
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 Slike meldinger svarer jeg i utganspunktet ikke på, skjer dette ute så takker jeg for komplimentet å går. Lar meg ikke sjekke av opptatte menn😇
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han ble sammen med henne for litt over en uke siden. Så det er veldig tidlig å begynne å «flørte» med andre jenter daa! Og jeg har ikke tenkt å varme sengen hans. Det skal veldig mye til å få meg i sengen, og det vet han. Men jeg er enig med hva du skriver. Anonymkode: d0f82...7bc Men du datet han like før han fant en annen? Høres ut som han liker oppmerksomheten du gir ham... Du var jo ikke kjærestepotensiale, men god nok til overfladisk flørt. Hvor er dette? Ungdomsskolen? Anonymkode: a3963...b32 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hei! En jeg har datet en del driver en slags flørting med meg mens han har dame. Han sier «du så bra ut i den buksen i dag», «du ser bra ut i alt», «prøver du å få meg i trøbbel?» osv. Jeg skriver da tilbake «jeg tror nok det er du som prøver å få deg selv i trøbbel». Og da skriver han «nei, jeg er en snill gutt. Det kommer ikke til å skje noe så lenge jeg har dame». Han kaller meg også «vennen», «babe» osv. Jeg skal innrømme at jeg har følelser for han, og jeg har hatt det en stund nå. er dette ok av han når han har dame? Anonymkode: d0f82...7bc Kutt ut drittsekken! Søppel! Anonymkode: 0c384...93c 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #11 Skrevet 9. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men du datet han like før han fant en annen? Høres ut som han liker oppmerksomheten du gir ham... Du var jo ikke kjærestepotensiale, men god nok til overfladisk flørt. Hvor er dette? Ungdomsskolen? Anonymkode: a3963...b32 Han har vært av og på med henne i et år ifølge han. Det fikk jeg vite for litt over en uke siden, og jeg spurte han før jeg begynte å date han om det var noen andre jenter som hadde et inntrykk om at de var i et forhold eller at det kunne bli det. Han sa nei. Jeg gir ikke komplimenter tilbake. Det er bare han som gir til meg.Det er nok dessverre ikke på ungdomsskolen. Anonymkode: d0f82...7bc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 Dere er akkurat i samme liga. Lykke til videre! Anonymkode: 9cac1...161 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #13 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har vært av og på med henne i et år ifølge han. Det fikk jeg vite for litt over en uke siden, og jeg spurte han før jeg begynte å date han om det var noen andre jenter som hadde et inntrykk om at de var i et forhold eller at det kunne bli det. Han sa nei. Jeg gir ikke komplimenter tilbake. Det er bare han som gir til meg.Det er nok dessverre ikke på ungdomsskolen. Anonymkode: d0f82...7bc Hvor gamle er dere? Vet du hvem dama hans er? Kan du ikke spørre henne selv? Hørtes ut som en jeg kjenner som holder på slik.. hvordan ser han ut? Anonymkode: 191d4...992
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #14 Skrevet 9. mars 2022 Flørt er jo greit når det er harmløst på begge sider. Dersom du er singel og oppriktig interessert, så funker det jo ikke. Da må du skalere det litt ned, og rette oppmerksomheten andre steder. Anonymkode: 039b4...743 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #15 Skrevet 9. mars 2022 Han er jo ikke interessert i deg. Han har valgt å få seg kjæreste - som ikke er deg. Jeg gjentar- som ikke er deg. Han holder deg varm fordi han nyter oppmerksomheten fra (minst) to damer. Selvrespekt, dame. Igorer og move on Anonymkode: aaf03...30f 11
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #16 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Han er jo ikke interessert i deg. Han har valgt å få seg kjæreste - som ikke er deg. Jeg gjentar- som ikke er deg. Han holder deg varm fordi han nyter oppmerksomheten fra (minst) to damer. Selvrespekt, dame. Igorer og move on Anonymkode: aaf03...30f Men han fyren er jo en drittsekk, så hun burde fortelle dama hans dette. Anonymkode: 191d4...992
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #17 Skrevet 10. mars 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Dere er akkurat i samme liga. Lykke til videre! Anonymkode: 9cac1...161 Hvordan er vi det? Jeg gir ingen kommentarer tilbake til han. Jeg svarer bare når han sier at jeg prøver å få han i trøbbel. Ellers svarer jeg han som jeg ville ha svart hvem som helst. Vi studerer samme sted og samme studie. Så han ser meg veldig ofte. Anonymkode: d0f82...7bc
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #18 Skrevet 10. mars 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvor gamle er dere? Vet du hvem dama hans er? Kan du ikke spørre henne selv? Hørtes ut som en jeg kjenner som holder på slik.. hvordan ser han ut? Anonymkode: 191d4...992 Nei, han holder henne hemmelig, ellers ville hun visst om dette. Det kan lett være han du kjenner. Når jeg har tenkt på det ble jeg advart mot han da jeg begynte å snakke med han. Anonymkode: d0f82...7bc
Gjest Muffin man Skrevet 10. mars 2022 #19 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 2er dette ok av han når han har dame? Ville du likt at han sendte slike meldinger til andre kvinner om det var du som var sammen med han. Der har du svaret Må ærlig si at " Prøver du å få meg i trøbbel","Jeg er en snill gutt" kommentarene var lite kreative. Be han prøve hardere!!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #20 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vi studerer samme sted og samme studie. Så han ser meg veldig ofte. Anonymkode: d0f82...7bc Da bør du ihvertfall ignorere ham på meldinger. Anonymkode: 74377...b1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå