AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Vi har en ny ansatt. Sjefen ga opplæring men ikke bra nok. Nå ser jeg at den nye ikke gjør alle oppgaver bra nok. Nevnte det for sjefen. Da spurte han om jeg kunne gi beskjed til den nye og vise hvordan vi gjør det. Jeg synes det er ekkelt å si til den nye at hun ikke gjør det bra nok. Er ikke det sjefen sin oppgave? Sjefen er veldig opptatt av at alle skal like han 🤔 Anonymkode: 9f422...7db
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Var det sjefen som stod for selve opplæringen? Anonymkode: 44fc9...0e2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Jeg ville bare sagt: jeg ser at du ikke har fått god nok opplæring. Det beklager jeg, kom så skal jeg vise deg. Eller noe i den duren. Anonymkode: 6a5b0...698 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Var det sjefen som stod for selve opplæringen? Anonymkode: 44fc9...0e2 Ja. Og han burde ha fulgt opp den nye Anonymkode: 9f422...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå