AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg bor i en leilighet som jeg har funnet skjeggkre i som jeg ønsker å få fjernet. Her er det tre leiligheter på bakkeplan og tre leiligheter over, jeg bor i endeleiligheten med betong mellom den på siden, og den oppføre meg. Hvor stor sannsynlighet er det at det er skjeggkre i de andre leilighetene og? Jeg ønsker å få fjernet disse men usikker på hvor mye det hjelper vis de er i de andre leilighetene og.. Kontaktet personen som bor overfor meg, men han hadde ikke observert noe skjeggkre. Og hva er mest effektivt for å bli kvitt skjeggkrea? Anonymkode: aa311...1fb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bor i en leilighet som jeg har funnet skjeggkre i som jeg ønsker å få fjernet. Her er det tre leiligheter på bakkeplan og tre leiligheter over, jeg bor i endeleiligheten med betong mellom den på siden, og den oppføre meg. Hvor stor sannsynlighet er det at det er skjeggkre i de andre leilighetene og? Jeg ønsker å få fjernet disse men usikker på hvor mye det hjelper vis de er i de andre leilighetene og.. Kontaktet personen som bor overfor meg, men han hadde ikke observert noe skjeggkre. Og hva er mest effektivt for å bli kvitt skjeggkrea? Anonymkode: aa311...1fb Alle i blokka må bidra. Sett ut noen limfeller noen en måned for å kartlegge hvilke enheter det er skjeggkre i. Kontakt så skadedyrsfirma for å sanere med forgifter åte. Dere kan ha forsikring som dekker dette. Anonymkode: 0eba6...692
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Jeg kjøpte en insektspray på Jernia - en runde med den i stua (bor i murblokk) og jeg har knapt sett et kre siden. Test det før du involverer naboer og skadedyrfirma. Anonymkode: f254c...3ea
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte en insektspray på Jernia - en runde med den i stua (bor i murblokk) og jeg har knapt sett et kre siden. Test det før du involverer naboer og skadedyrfirma. Anonymkode: f254c...3ea Funker ikke. Anonymkode: 0eba6...692
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Alle leilighetene må bidra, ellers er det liten vits i. Nettopp hatt en sånn runde i ene blokka i borettslaget. Det ble satt ut 2-3 feller i hver leilighet i 6 uker. Der det var noe i fellene la skadedyrsfirma ut giftig åte. Så gikk det noen mnd, så det ble satt ut nye feller. Den leiligheten som fikk fangst hadde ny runde med gift, nå er det borte. Anonymkode: e3698...e7d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Ts her. Så skjeggkre kan bevege seg gjennom betongen som er mellom leilighetene? Redd jeg ikke får med resten av blokka, da han som bor ovenfor meg mente at han ikke hadde sett og at skjeggkre nok var kommet for å bli i Norge uansett... Anonymkode: aa311...1fb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Så skjeggkre kan bevege seg gjennom betongen som er mellom leilighetene? Redd jeg ikke får med resten av blokka, da han som bor ovenfor meg mente at han ikke hadde sett og at skjeggkre nok var kommet for å bli i Norge uansett... Anonymkode: aa311...1fb At skjeggkre har kommet for å bli i Norge, det har han i alle fall rett i. De er normalt sett ikke helt tett mellom leilighetene. Dere har vel et styre i sameie? Dette er en sak disse typisk skal ta tak i. Anonymkode: 0eba6...692
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 Det er 100% sikkert at naboene også har skjeggkre. Du vil aldri bli kvitt dem ved å kun sanere egen leilighet. Anonymkode: b9696...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): At skjeggkre har kommet for å bli i Norge, det har han i alle fall rett i. De er normalt sett ikke helt tett mellom leilighetene. Dere har vel et styre i sameie? Dette er en sak disse typisk skal ta tak i. Anonymkode: 0eba6...692 Ja han jeg har snakket med er i tilegg styreleder desverre.. Anonymkode: aa311...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå