Gå til innhold

"Brudedans"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer litt påThe Power of Love med Frankie Goes to Hollywood. Tror dere den er dansbar? Går jo litt sent ;) men sangern er så nydelig med passende tekst også. Har slitt skikkelig med å finne en sang vi liker hvor teksten er "passende" hehe..

I'll protect you from the hooded claw

Keep the vampires from your door

Resten av teksten finner du her

Trille - mod.

Endret av Trille
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er melodien dansbar da?

Det er en ballade, men lurer på om den går litt sent....

Skrevet

Ja, jeg vet hvilken sang det er, men jeg stusset på om den kanskje kunne gå litt sent....?

Skrevet
Ja, jeg vet hvilken sang det er, men jeg stusset på om den kanskje kunne gå litt sent....?

Det er akkurat det jeg lurer på også....hmmmm

Sliter litt for vi liker ikke de typiske balladene liksom, men de sangene vi liker er gjerne melankolske, negativt ladet i tekstene, og det er jo ikke noe særlig ;)

Vi har egentlig lyst på unintended med muse, og den er perfekt, bortsett fra teksten...

Skrevet

Syns ikkje teksten til Unintended er så verst eg! Men det er jo ikkje alle den passar til, sjølvsagt!

Skrevet
Syns ikkje teksten til Unintended er så verst eg! Men det er jo ikkje alle den passar til, sjølvsagt!

Nei, men det er noe med

"you could be my unintended"

og

"I'll be there as soon as I can But I'm busy mending broken pieces of the life I had before

First there was the one who challenged

All my dreams and all my balance

She could never be as good as you"

jeg vet ikke...får meg til å tenke på en som har et forhold på "si"..hehe men jeg kan tolke det "feil"...hva mener dere? Vi ELSKER den sangen, og det er ikke mange sanger vi er like glødende for begge to ;)

Skrevet

Eg tolkar teksten som at den handlar om ein som endeleg har funne "den rette", men at "den rette" kanskje har hatt litt problemer med fortida til mannen sin, fordi han var sammen med ei anna jente FØR henne. Altså, eg trur det er snakk om eit tidlegare forhold snarare enn utroskap. Og at han seier at ho andre aldri kan bli så god som du, fordi du er den eg vil gjere alt for, eller noko i den duren... Kanskje det ikkje var meininga at han skulle bli sammen med "den rette", altså "the unintended", men så gjorde tilfeldighetane det slik at det vart han og den rette" i staden for han og ho forrige...

Skjønner kva eg meiner? Eg har ikkje peiling då... Men ein kan jo alltid tolke ting i den retningen ein sjølv ønsker.... :)

Skrevet

Vi lurer på å ha enten "Love is in the air" (John Paul Young) eller "Jag trodde änglarna fanns bara i himmelen" av en eller annen svensk dansbandgrupp, som brudedans. Bare fordi det hadde vært GØY :sjarmor:

Skrevet (endret)
Eg tolkar teksten som at den handlar om ein som endeleg har funne "den rette", men at "den rette" kanskje har hatt litt problemer med fortida til mannen sin, fordi han var sammen med ei anna jente FØR henne. Altså, eg trur det er snakk om eit tidlegare forhold snarare enn utroskap. Og at han seier at ho andre aldri kan bli så god som du, fordi du er den eg vil gjere alt for, eller noko i den duren... Kanskje det ikkje var meininga at han skulle bli sammen med "den rette", altså "the unintended", men så gjorde tilfeldighetane det slik at det vart han og den rette" i staden for han og ho forrige...

Skjønner kva eg meiner? Eg har ikkje peiling då... Men ein kan jo alltid tolke ting i den retningen ein sjølv ønsker.... :)

Ja du har kanskje rett :) kanskje den ikke er så ille da. Det morsomme er jo at det vil være flere x- er i bryllupet vårt, som er gode venner av oss ;) håper da ingen føler seg truffet! :ler:

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...