AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg skal mest sannsynlig studere i Levanger til høsten. Så jeg lurer på om noen har noe erfaringer om å studere i Levanger? Er du fornøyd med studiet ditt? Studiemiljøet? Fordeler/ulemper? Anonymkode: e2fa1...38d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Dumt du ikke fikk noen svar, jeg lurer på det samme, og prøver å dytte opp denne tråden...Hvordan har du trivdes i Levanger TS ? Er du fornøyd med undervisningen og studentmiljøet? Er det noen andre der ute som kan fortelle litt om hvordan det er å vere student i Levanger? Anonymkode: 4ec97...91f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Skrevet 22. juli 2023 Har vært der en gang. Aldri igjen Anonymkode: c6678...8f5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #4 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært der en gang. Aldri igjen Anonymkode: c6678...8f5 Da er du ikke akkurat i målgruppen for tråden! 🤣 Jeg har ikke vært student der selv, men campus ligger veldig vakkert til nede ved sjøen, bygningene er også fine. Fint bibliotek. Nybygde studentboliger rett ved. Anonymkode: 1047c...f40
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #5 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er du ikke akkurat i målgruppen for tråden! 🤣 Jeg har ikke vært student der selv, men campus ligger veldig vakkert til nede ved sjøen, bygningene er også fine. Fint bibliotek. Nybygde studentboliger rett ved. Anonymkode: 1047c...f40 Var der for å besøke en som studerte der. Ingen av oss ble noe spesielt imponert over kommunen eller campus-området. Anonymkode: c6678...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå