Gå til innhold

Kan krypdyr og reptiler føle kjærlighet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Husker det var en mann som reddet en krokodille som fulgte sporene til mannen som reddet den og han svømte i vannet med den. Kan slike dyr kjenne igjen mennesker? Kan en slange kjenne igjen sin eier? 

Anonymkode: fd3e3...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man får jo ikke samme kontakt med en reptil som en hund kjærlighetsmessig, så det sier vel nok tenker jeg..

Anonymkode: 82ef7...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man får jo ikke samme kontakt med en reptil som en hund kjærlighetsmessig, så det sier vel nok tenker jeg..

Anonymkode: 82ef7...765

Tull. Se på tiktok eller youtube. 

Både kyr og reptiler kan lære triks, koses med og føler kjærlighet

Anonymkode: f9950...673

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova

Reptiler og krypdyr viser kanskje ikke like tydelig kjærlighet som hunder for eksempel, det betyr ikke at de ikke føler kjærlighet 😊 Jeg tror absolutt at de gjør det. Man må bare sette seg mer inn i naturen deres så ser man kontakten, man må møte dem på halvveien de kan ikke snakke menneske 😄 

At de kjenner igjen mennesker gjør de. Jeg kjenner noen som har gekkoer, og ikke bare har de forskjellig personlighet, de liker noen mennesker bedre enn andre. De liker å bli klødd på hodet og de kommer og ber om det. Om de blir redde når de er ute søker de eieren for trygghet.

Krokodiller blir gamle og dyr som blir gamle har vel oftere bedre forståelse av ting. Verden deres er større på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...