AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Han sa at de først var på noen dater, så gikk hun fra han og det var masse drama han ikke skjønte. De møttes etter mange år og ble sammen. De hadde et på og av forhold i 3 år. Type på i et par måneder, så av og på og av. De var begge over 35 da! han sier at at hun var litt slem mot han, veldig konkurransedrevet på en negativ måte. Han tror hun var veldig usikker. Men jeg kjenner at jeg er litt overrasket, hva får en vanligvis veldig intelligent mann til å finne seg i noe sånt over 3 år? Er han ikke ærlig om det? Han var forelsket visstnok. Har lest at på og av forhold ofte blir toksiske selv i tilfeller hvor man ikke mener å være slem. Fordi hver gang man er av får man et slags emosjonelt vakuum og setter eksen på en pedestall og man får et slags roller coaster forhold som er spennende? Er det det som kan være greia? Broren hans er i et forhold med en dame han vet var utro med han, hun var i et annet forhold og løy for begge. Vi har også vært sammen i 3 år, men i et strekk. Ikke helt problemfritt alltid, men allikevel. jeg er ingen slem person. Tror jeg bare ikke skjønner greia. Anonymkode: 1004c...0da
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Les om traumebånd. Anonymkode: f0b3a...eb4 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Les om traumebånd. Anonymkode: f0b3a...eb4 Søkte litt på det, kom opp eksempler med forhold til psykopater. Er det en del av termen, at en person i forholdet er psykopat? Vet ikke om eksen hans var det, kanskje? Anonymkode: 1004c...0da
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Hvorfor er du så opptatt av hva kjæresten din gjorde med eksen sin? Anonymkode: b4d7e...db8 8
MizzVic Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Du har heller ikke vært sammen med han tre år i strekk, så lurer du på hvordan han klarte det med en annen og? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 MizzVic skrev (6 minutter siden): Du har heller ikke vært sammen med han tre år i strekk, så lurer du på hvordan han klarte det med en annen og? Vi har vært sammen uten opphold. Det er eksen han hadde på og av med. Type 2 måneder på, så av, hele veien. Bare prøver å forstå han.. hadde aldri taklet et sånt forhold selv Anonymkode: 1004c...0da
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Kanskje hun er en (h)eks? Men fra spøk til alvor; Det er nå litt typisk at man ser på seg selv som ikke slem. Det gjør vi vel alle, også de slemme blant oss. Og man har en tendens til å gjenta mønstere. Når både broren og han har en historikk med slemme damer…hva gjør deg så sikker på at du ikke er slem? Jeg mener, jeg forsøker etter beste evne å ikke være slem, feks ikke være overkjørende, ei heller unnvikende, men jeg går jo ikke rundt og sier at jeg ikke er slem. Det ville i så fall blitt litt som disse mennene som sier de er snille, mens alle vet at de er det motsatte. Anonymkode: 1e439...b99 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er du så opptatt av hva kjæresten din gjorde med eksen sin? Anonymkode: b4d7e...db8 Klart man analyserer eksen til en viss grad. Man blir oftest sammen med den samme typen mennesker, om og om igjen, med mindre man skaper et bevisst brudd og en endring. Her har i tillegg broren også en greie for slemme damer. Da høres det ut som om det kan være familiært. At de har vokst opp med en slem og kynisk mor, f.eks., og så kicker de på slemme damer. Anonymkode: 1e439...b99
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 🚩 Hvorfor snakker han om eksen sin til deg? Kanskje det var han som var slem? Hva vet du? Anonymkode: 40fe8...978 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 41 minutter siden, AnonymBruker said: 🚩 Hvorfor snakker han om eksen sin til deg? Kanskje det var han som var slem? Hva vet du? Anonymkode: 40fe8...978 Signerer. Vært borte i en slik selv. Anonymkode: 206a2...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #11 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje hun er en (h)eks? Men fra spøk til alvor; Det er nå litt typisk at man ser på seg selv som ikke slem. Det gjør vi vel alle, også de slemme blant oss. Og man har en tendens til å gjenta mønstere. Når både broren og han har en historikk med slemme damer…hva gjør deg så sikker på at du ikke er slem? Jeg mener, jeg forsøker etter beste evne å ikke være slem, feks ikke være overkjørende, ei heller unnvikende, men jeg går jo ikke rundt og sier at jeg ikke er slem. Det ville i så fall blitt litt som disse mennene som sier de er snille, mens alle vet at de er det motsatte. Anonymkode: 1e439...b99 jeg kan se den. Man er jo så klart ikke slem selv! Men det er ikke vi som har et turbulent på og av forhold med masse drama. Og han har beskrevet meg som alt annet enn slem. Forskjellen i forholdene er jo slående. Vi har hatt brudd og ikke er det masse drama Anonymkode: 1004c...0da
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 🚩 Hvorfor snakker han om eksen sin til deg? Kanskje det var han som var slem? Hva vet du? Anonymkode: 40fe8...978 Det har kommet opp av naturlige grunner. Han er ikke alltid en enkel person å være med, men langt fra slem. Jeg vet jo ikke om han var annerledes med henne enn med meg, men utfra hva han har sagt handler det om henne, ikke han Anonymkode: 1004c...0da
MizzVic Skrevet 9. mars 2022 #13 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har vært sammen uten opphold. Det er eksen han hadde på og av med. Type 2 måneder på, så av, hele veien. Bare prøver å forstå han.. hadde aldri taklet et sånt forhold selv Anonymkode: 1004c...0da Jeg ser jeg leste feil før jeg svarte. Forskjellige mennesker får frem forskjellige ting ihverandre. Ingen forhold er like. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #14 Skrevet 9. mars 2022 Han var forelsket, hun gjorde det slutt, han tok henne tilbake fordi han var forelsket. Han ville mer enn henne og det ble et vanskelig forhold der han nå beskriver det som at hun var litt slem. Nå har han møtt deg som er like forelsket i han og vil det samme. Klart det blir mer harmonisk. Anonymkode: 74243...170 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #15 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg kan se den. Man er jo så klart ikke slem selv! Men det er ikke vi som har et turbulent på og av forhold med masse drama. Og han har beskrevet meg som alt annet enn slem. Forskjellen i forholdene er jo slående. Vi har hatt brudd og ikke er det masse drama Anonymkode: 1004c...0da Godt argumentert Anonymkode: 1e439...b99
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #16 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forskjellen i forholdene er jo slående. Vi har hatt brudd og ikke er det masse drama Anonymkode: 1004c...0da Er ikke det fint , da? Nå er han med deg, og dette blir hans siste forhold om du vil ha ham, han vil ha deg og ingen lager drama. Anonymkode: b4d7e...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå