AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg hadde korona denne mnd, og vet ikke om det har sammenheng med syklus. Skulle hatt mensen igår, syklus har vært mellom 28-30 dager. Idag er jeg på dag 31. Har i en uke hatt mensensmerter og ømme bryster, og var sikker på den skulle komme - men nå er murringen helt borte. Testet 11 dpo som var negativ, og testet igjen idag bare for å sjekke - som også var negativ. Kan jeg fortsatt være gravid? Har håpet veldig på å være det, men var innstilt på at mensen skulle komme pga smerter så ikke noe innbilt svangerskap, men kanskje psykisk stresset av prøving? Anonymkode: 30f67...c62
Sofagris Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Jeg skulle hatt mensen 2.mars, tok test 5.mars, negativ, tok test i går, positiv😊 Så fikk altså ikke positiv test før nesten en uke etter IKM
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Sofagris skrev (22 minutter siden): Jeg skulle hatt mensen 2.mars, tok test 5.mars, negativ, tok test i går, positiv😊 Så fikk altså ikke positiv test før nesten en uke etter IKM Hadde du regelmessig syklus? Det gir meg noe håp 😄 Men jeg har vært gravid engang før i ungdomsårene, da var jeg kvalm og kjente på kroppen at jeg var gravid før test og kjenner meg ikke gravid nå. Men håper selvfølgelig Anonymkode: 30f67...c62
Sofagris Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hadde du regelmessig syklus? Det gir meg noe håp 😄 Men jeg har vært gravid engang før i ungdomsårene, da var jeg kvalm og kjente på kroppen at jeg var gravid før test og kjenner meg ikke gravid nå. Men håper selvfølgelig Anonymkode: 30f67...c62 Jepp, både EL og mensen kom på dagen de seks siste månedene 😊 Jeg kjente ingenting på kroppen med første barnet mitt og kjenner heller ingenting nå.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Hei Jeg testet negativ på IKM dagen, ventet to dager og testet svakt positiv. Litt senere på dagen tok jeg digital som sto gravid på. Krysser fingrene for at du får positiv test 🤞 Anonymkode: 70ac8...c52
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 Jeg hadde korona denne syklusen og EL ble utsatt med 10 dager. Anonymkode: a4bf0...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå