AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg tenker å flytte inn i en leilighet i en firemannsbolig. I andre etasje. Den er fra 2017 så relativ ny. Hva er fordelene og ulempene? Noen med erfaringer? Er det et sameiet? Med tanke på vedlikehold/regler osv. Anonymkode: 61294...8cf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tenker å flytte inn i en leilighet i en firemannsbolig. I andre etasje. Den er fra 2017 så relativ ny. Hva er fordelene og ulempene? Noen med erfaringer? Er det et sameiet? Med tanke på vedlikehold/regler osv. Anonymkode: 61294...8cf bodd i en nyere 4-mannsbolig. Gikk helt greit. Hørte ikke naboer. bodd i en eldre 4-mannsbolig - veldig lytt. Så ville ikke bodd i noe som er eldre enn 80/90 tall. Du bør vel vite hva du har kjøpt, om det er selveier (blir ofte opprettet et sameie) eller borettslag Anonymkode: cc503...fc9
newman01 Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Hvordan det fungerer med regler, vedlikehold og andre forhold varierer fra bygg til bygg. Ingen bestemte regler for slikt.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Jeg bodde i en slik leilighet i et borettslag med flere slike like hus. Det fine med større borettslag er at oppussing, vedlikehold og regler håndteres av et styre, så man er ikke så i risikosonen for en ustyrlig nabo som man må ordne opp i selv Det var ganske lytt, men bor man i 2. etg så er der jo mindre problem enn 1. etg. Huset jeg bodde i var fra 50-tallen, vil tro det er bedre lydisolering nå. Anonymkode: 6b63a...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå