AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg fikk rimelig sjokk av hva far hadde ment om meg, advokaten min var ikke overrasket og tok det lett. Hva er vanlig? Hva har dere opplevd som verste? Anonymkode: 04d75...d73
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Har hørt om en mor som anmeldte barnefar for incest for å få ha barna 100% selv. Det hun ikke tok med i beregningen, var at barna (4 stk) var så store at de kunne forklare seg godt selv, og alle barna forklarte at far aldri på noen måte hadde gjort noe slikt. Så det gikk liksom ikke veien for mor, gitt... Anonymkode: a8713...514
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Hvis 1 av foreldrene jobber i politiet, er det relativt vanlig at motpart anmelder for vold. Så får politipersonen velge mellom å få gjennomslag for samværsønsker eller å beholde jobben. Koselig. Anonymkode: 173f3...16e
NiceOrNothing Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk rimelig sjokk av hva far hadde ment om meg, advokaten min var ikke overrasket og tok det lett. Hva er vanlig? Hva har dere opplevd som verste? Anonymkode: 04d75...d73 Fikk mange rare beskyldninger , som falt i grus etterhvert ( vant saken ) . Advokaten min sa at foreldre som anklager den andre forelderen mye , blir gjennomskuet av både advokat , sakkyndig og dommer . Fokuset må være å argumentere for hva som er best med at barnet bor med deg, ikke nødvendigvis anklage den andre forelderen . Foreldrefiendtlighet kan slå negativt ut for resultatet . Men mange foreldre ( særlig narsisister ) kommer med mange slag under beltestedet . Ikke la deg provosere ❤️. Les heller om projisering . 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hørt om en mor som anmeldte barnefar for incest for å få ha barna 100% selv. Det hun ikke tok med i beregningen, var at barna (4 stk) var så store at de kunne forklare seg godt selv, og alle barna forklarte at far aldri på noen måte hadde gjort noe slikt. Så det gikk liksom ikke veien for mor, gitt... Anonymkode: a8713...514 Dette hendte med et familiemedlem også. Moren til barna anmeldte ham for overgrep, helt uten rot i virkeligheten, for å få barna 100%. Det ble et himla styr, men han ble jo renvasket og fikk etterhvert barna 50%. Barna ble traumatiserte av hele saken. Anonymkode: 24de2...d40
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Broren min ble beskyldt for å gå med erigrert penis foran sin 12-årige datter av sin eks. Anonymkode: 83d2e...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå