Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1144142.ece Så langt ingen tråder etterfulgt av sinte-smileyer om denne saken. Tenkte jeg skulle få litt ekte KG-"engasjement" med å vise disse mennene slå barna.
LilleBille Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Vold mot barn som er uakseptabelt - uansett om den utøves av kvinner eller menn.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. oktober 2005 #3 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Vold mot barn som er uakseptabelt - uansett om den utøves av kvinner eller menn. ← Jepp, men jeg tror en tråd hadde blitt lagd her på KG for lengst, om de hadde vært menn. Endret 29. oktober 2005 av Rattleshake
LilleBille Skrevet 29. oktober 2005 #4 Skrevet 29. oktober 2005 Det har du nok kanskje rett i - men det kommer jo tråder som kvinner som mishandler også - ref tråden om sykepleiere og premature barn.
Gjest Hel Skrevet 29. oktober 2005 #5 Skrevet 29. oktober 2005 Uff, jeg klarte ikke å se mer enn noen sekunder av den filmen. :icon_frown: Skjønner ikke at det er mulig.
Gjest Caramba ii Skrevet 29. oktober 2005 #6 Skrevet 29. oktober 2005 Barnehjemsbarn har alltid vært en veldig utsatt gruppe, og hvis sånne hjem ikke har streng kontroll og åpenhet om driften kan sånne overgrep lett skje. Se på alle de hundrevis av sakene barnehjemsbarn i Norge har reist mot staten etter å ha vokst opp på sånne hjem. Overgrepene i Norge er utført av både kvinner og menn og ingenting kan forsvare en slik voldsbruk. Tyrkia har en helt annen kultur en Norge og ligger nok langt etter oss når det gjelder lover og regler for å beskytte svake grupper. Tyrkia har en enorm utfordring når de nå søker om medlemsskap i EU. De bryter menneskerettigheten på en rekke punkter og blir pålagt å rydde opp i dette for å kunne bli med i EU. La oss håpe det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå