AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Del Skrevet 9. mars 2022 Statens innkrevingssentral tok hele lønnen min denne måneden ved en feil. De skulle rette opp i det og betale tilbake. Har aldri hørt om at de kan tilbakebetale ved feil trekk? Blir det tatt blir det tatt.. men sismo sier noe annet.. hva stemmer? Anonymkode: 42744...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Del Skrevet 9. mars 2022 Hva tror du KG kan gjøre med det? Du må jo ringe dem, ikke spørre her........... Anonymkode: 2dbba...771 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Del Skrevet 9. mars 2022 Det er vel det de sier som er korrekt. Hva vet vel vi om rutinene der? Anonymkode: 2179b...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 9. mars 2022 #4 Del Skrevet 9. mars 2022 Om ikke annet lærer du hva de du ikke har betalt har opplevd. Det er ikke så gøy å ikke få pengene sine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Del Skrevet 9. mars 2022 Jeg har fått tilbake fra dem da dem ikke avsluttet trekket når de skulle. Anonymkode: 7f96f...e2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 9. mars 2022 #6 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Statens innkrevingssentral tok hele lønnen min denne måneden ved en feil. De skulle rette opp i det og betale tilbake. Har aldri hørt om at de kan tilbakebetale ved feil trekk? Blir det tatt blir det tatt.. men sismo sier noe annet.. hva stemmer? Anonymkode: 42744...62a Man hører sjelden om de gangene alt går som det skal, eller feil raskt blir rettet opp i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Del Skrevet 9. mars 2022 Hvorfor i alle dager skulle ikke du få de igjen? De stjeler ikke penger. De trekker det de skal, slik at du har det du trenger etter et trekk. Du får såklart pengene igjen. Anonymkode: de13e...2f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #8 Del Skrevet 11. mars 2022 On 3/9/2022 at 5:17 PM, Brunello said: Om ikke annet lærer du hva de du ikke har betalt har opplevd. Det er ikke så gøy å ikke få pengene sine. Ja, bedrifter har følelser de også. Når noen ikke betaler regningen på 800 kroner, så blir bedriften ordentlig lei seg, den har det ikke noe gøy i det hele tatt. Anonymkode: a40b3...ed8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #9 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, bedrifter har følelser de også. Når noen ikke betaler regningen på 800 kroner, så blir bedriften ordentlig lei seg, den har det ikke noe gøy i det hele tatt. Anonymkode: a40b3...ed8 Det er mange små bedriftseiere som i perioder sliter med likviditeten pga idioter som ikke betaler for det de har kjøpt. Jeg har mer sympati for dem enn for en som har opplevd at SI trekker for mye for å dekke gjelden til vedkommende. Anonymkode: 9fa6c...46e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #10 Del Skrevet 11. mars 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, bedrifter har følelser de også. Når noen ikke betaler regningen på 800 kroner, så blir bedriften ordentlig lei seg, den har det ikke noe gøy i det hele tatt. Anonymkode: a40b3...ed8 Det sitter faktisk mennesker i bedriftene. Folk som har gjort en jobb de ikke får betaling for. Har man drevet firma så vet man at det absolutt kjennes i følelsene når noen ikke betaler for en jobb eller varer de har fått. Det er vanvittig respektløst. Det er stjeling. Det var neppe snakk om 800 kroner, da ville ikke TS vært tom på konto nå. Anonymkode: c327b...331 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #11 Del Skrevet 11. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det sitter faktisk mennesker i bedriftene. Folk som har gjort en jobb de ikke får betaling for. Har man drevet firma så vet man at det absolutt kjennes i følelsene når noen ikke betaler for en jobb eller varer de har fått. Det er vanvittig respektløst. Det er stjeling. Det var neppe snakk om 800 kroner, da ville ikke TS vært tom på konto nå. Anonymkode: c327b...331 Dette var for Statens lånekasse. Jeg var psysiske syk i lang periode og slet med å ha orden på livet. Glemte utsette studie lån. Og fikk tilslutt overført til statens innkrevning. Jeg har betalt ned gjeld er kun renter igjen som aldri blir ferdig med... Har i ettertid blitt frisk og studert på universitetet uten lånekassen og nektet å bli ufør... Jobber nå endelig for fullt på sykehuset. Anonymkode: 42744...62a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #12 Del Skrevet 11. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Dette var for Statens lånekasse. Jeg var psysiske syk i lang periode og slet med å ha orden på livet. Glemte utsette studie lån. Og fikk tilslutt overført til statens innkrevning. Jeg har betalt ned gjeld er kun renter igjen som aldri blir ferdig med... Har i ettertid blitt frisk og studert på universitetet uten lånekassen og nektet å bli ufør... Jobber nå endelig for fullt på sykehuset. Anonymkode: 42744...62a Vil legge til at jeg klagde da det ble overført men fikk avslag Anonymkode: 42744...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #13 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, bedrifter har følelser de også. Når noen ikke betaler regningen på 800 kroner, så blir bedriften ordentlig lei seg, den har det ikke noe gøy i det hele tatt. Anonymkode: a40b3...ed8 Med slike holdninger og så manglende kunnskap så blir det plutselig klarere hvorfor det er så mange med hodeløs og idiotisk gjeld her på kvinneguiden. Anonymkode: c1539...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #14 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, bedrifter har følelser de også. Når noen ikke betaler regningen på 800 kroner, så blir bedriften ordentlig lei seg, den har det ikke noe gøy i det hele tatt. Anonymkode: a40b3...ed8 Sismo innkrever kun statlig gjeld, så dette gjelder ikke gjeld til en bedrift. Anonymkode: b44b8...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #15 Del Skrevet 11. mars 2022 Har vært borti dette og hadde da pengene på konto igjen i løpet av samme uka, mener jeg tok kontakt på mandga og hadde de på kontor på torsdag. Det gikk fort. De ordner opp det som blir feil. Anonymkode: 8c571...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 11. mars 2022 #16 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, bedrifter har følelser de også. Når noen ikke betaler regningen på 800 kroner, så blir bedriften ordentlig lei seg, den har det ikke noe gøy i det hele tatt. Anonymkode: a40b3...ed8 Det er ikke folk som skylder 800,- til en bedrift som får lønnstrekk fra statens innkrevingssentral. Men mange små bedrifter har gått konk på grunn av at kundene ikke har betalt. Og da går det ut over eierne. Som i det alt vesentlige er vanlige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå