Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nærmer meg 30, og kjenner at jeg savner noen å dele hverdagen min. Ei som jeg kan lage mat med, dra på turer med, noen som møter meg med et kyss og en klem når jeg er hjemme fra jobb.

Jeg har prøvd Tinder i lang tid, men har aldri hatt noe særlig hell der. Fortsetter å prøve i tilfelle den rette plutselig skulle dukke opp, men det ender som regel opp med endeløse samtaler, og man merker at vedkommende mister interessen/slutter å svare/gir korte svar. Når jeg prøver å foreslå å møtes merker jeg at dama ikke er like interessert i det.

En annen måte jeg har møtt damer på er å dra ute på byen, men jeg merker at jeg er ferdig med det også da det som regel kun ender opp med flørting/ONS, også lite kontakt dagen etter. Har lyst på noe mer seriøst enn det.

Men hvordan skal man møte dem? Har lyst til å stifte familie etterhvert, og det er skremmende hvor fort årene går. Jeg er bare i slutten av 20-årene, men det går veldig fort til jeg er 40. 😮

Alle jeg jobber med har kjæreste/samboere, og de venter på at det blir min tur. De tror jeg ikke bør ha noe problem med å få meg kjæreste, men det er ikke så lett som de tror. 

Ville det ha vært rart å f.eks dratt på en kafè og startet en samtale med noen på den måten, uten at det virker desperat? Jeg vil ikke virke desperat heller, for jeg tar ikke bare det første og det beste. Men merker at jeg savner noen i livet mitt.

Setter pris på tips! :)

Anonymkode: 9452c...c8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KG :) 

Finn noen som skriver på en måte du liker, og svar i trådene hvor hun skriver.

Plutselig blir dere kjent.

Så kan de anonyme bare angre!

Anonymkode: 30d0d...649

AnonymBruker
Skrevet

Finnes andre datingsider. Jeg traff min mann på sukker.no :) 

Ellers så begynner vel samfunnet å åpne opp mer og mer, har du noen hobbyer eller interesser som kan være naturlige arenaer å treffe nye mennesker på?

Anonymkode: d90b8...36a

AnonymBruker
Skrevet

Bli frivillige. Da møter du masse fine folk. 

Anonymkode: b29eb...487

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Treningssenter, løpeklubber, språkkurs, gå ut litt tidligere på bar før folk blir fulle, DNT, gjennom venner. 

Anonymkode: d9927...5b8

AnonymBruker
Skrevet

dette er komplisert og det finnes ingen tips eller fasit direkte nok som kan hjelpe deg, men skal prøve å gjøre så godt jeg kan.

Du Spør om du kan for eksempel starte en samtale på en kafe for eksempel, svaret blir nok at du blir avist på en hyggelig måte i fleste tilfeller; hvorfor det? jo, den damen du velger å ta kontakt med sammen med andre damer har ikke problemer med å komme i kontakt med menn med mindre du har gått på en sveitsisk kostskole. hun har mest sannsynlig et stort nettverk med menn rundt seg, hun ser det veldig lite nyttig å bruke tid på en ordnar mann, akkurat som markedsverdi. 

du hadde gjort det samme, hadde du ikke? hvis du hadde hundrevis om ikke tusenvis av damer som er interesserte i å komme i all form kontakt med deg; seksuelt etc. hadde du brukt tiden på ei ordnær kvinne som vil binde seg med deg og ta bort all moroa fra deg?

dating og forhold er en del av livsfase, selv om mange nekter for det. det tilhører for det meste den yngre gruppen, hvorfor det? fordi jo eldre man blir, blir tilgangen til slikt konsept smalere. man møter mindre folk, man blir mindre attraktive, gruppe mennesker i samme fase har noe annet å gjøre enn å jakte på forhold, mange er i forhold og har barn. de kvinnene som har som regel single i høye aldre er for det meste ute etter å gjenoppta ungdomstiden de føler de har mistet og det mest nære måten er å fokusere på menn og dating. siden det andre som aossiseres med unghest blir Vansklig, så de fokusere mest å en del yngre menn i en helt spesiell atmosfære , f eks nattklubber og den holdningen der.

så glemmer vi at kvinner har det mye verre. 20-21 har hun tilgang til høyt antall menn i samme aldre, hun foretrekker også en hakk eldre menn som f eks 23. 22-24 der vil kanskje noen somer 26-28 ta kontakt , men hun foretrekker i samme aldergruppen. 25, vil opptil 30 ta kontakt, men igjen hun foretrekker samme alder. kvinner går raskt ned i atraktivetet ganske raskt. så de vil bruke tiden å utforskning. for kvinnen blir ting verre jo eldre hun blir og antallet som tar kontakt minsker dramatisk.

Anonymkode: 5e669...0ef

Skrevet

Statistikken viser at de fleste menn på tinder  blir ansett som mindre attraktive. Er du en av flertallet må du bare droppe sånt. Prøv hobbyer, kafe, venners venner eller gata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...